PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozłam w firmie i kewstie prawne

  • 1. Data: 2006-01-13 12:24:14
    Temat: rozłam w firmie i kewstie prawne
    Od: Grzegorz <s...@o...pl>

    Może ktoś z szanownych "grupowiczów" mógłby coś doradzić w takiej kwestii. Firma
    która ma dwóch właścicieli jest w trakcie rozłamu. Jako pracownik, dostałem od
    właściciela A wykonania zadania X. Właściciel B wydał rozporządzenie, że zadań X
    robić nie wolno bo to naruszenie regulaminu, za co jest odpowiednia kara. Właściciel
    A stwierdził, że rozporządzenie wydane przez B jest nieważne nakazując wykonanie
    zadania. Poprosiłem o przedstawienie prośby wykonania zadania na piśmie jednak A nie
    chce tego zrobić. Podejrzewam, że mogę stać się ofiarą jakiś przepychanek
    właścicieli. Co można zrobić? Jak się zabezpieczyć aby w razie czego móc się bronić
    np. w sądzie (magnetofon cyfrowy w kieszeni?;) ).

    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-01-13 12:44:09
    Temat: Re: rozłam w firmie i kewstie prawne
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    głupia sytuacja. powiedz obydwu to samo, najlepiej jak będą obydwaj w tym
    samym miejscu że masz dejavu i nie bardzo wiesz które polecenia jak
    interpretować, bo są ze sobą sprzeczne.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-01-13 12:56:04
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Grzegorz napisał(a):
> [...]
    właścicieli. Co można zrobić? Jak się zabezpieczyć aby w razie czego móc się bronić
    np. w sądzie (magnetofon cyfrowy w kieszeni?;) ).

    Ach, coż za piekna dojrzałość obu panów prezesów,
    idealne podłoże do robienia biznesu.
    Wspólczuję. Na Twoim miejscu szukałbym czegoś normalnego.

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 4. Data: 2006-01-13 13:55:59
    Od: "Jaga" <j...@i...pl>

[...]

    moim zdaniem najlepiej się zwrócić do szanownych szefów mailem, jak nie
    otrzymasz potwierdzenia lub zakazu wykonywania zadania to nie ruszysz palcem
    i bedziesz "kryty"
    ale faktem jest, że zaczyna się jazda w tej firmie i uciekaj jesli możesz

    Pozdro
    Aga

  • 5. Data: 2006-01-14 12:18:21
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Grzegorz napisał(a):
> [...]
    właścicieli. Co można zrobić? Jak się zabezpieczyć aby w razie czego móc się bronić
    np. w sądzie (magnetofon cyfrowy w kieszeni?;) ).

    Zobacz jak masz możliwość do umowy spółki ( cywilna, z o.o. itp.)
    lub w KRSie kto spółkę reprezentuje na zewnątrz i wobec osób trzecich.
    Może w firmie jest regulamin pracy?

    Pozdrawiam
    Michał
    .