PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porada

  • 1. Data: 2006-11-13 17:17:26
    Temat: Porada
    Od: Ania <a...@o...pl>

    Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej odnośnie pracy w urzędzie
    gminy nie zostałam przyjeta ponieważ okazało się, że druga kandydatka
    miała znajomości w urzędzie i to ją przyjęto. Co można z tym faktem
    zrobić? Czy zgłośic to wujtow, który zapewne o tym nic niewie? Prosze o
    porade.

  • 2. Data: 2006-11-13 17:20:44
    Temat: Re: Porada
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 13-11-2006 o 18:17:26 Ania <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > miała znajomości w urzędzie i to ją przyjęto. Co można z tym faktem
    > zrobić? Czy zgłośic to wujtow, który zapewne o tym nic niewie? Prosze o

    Wydaje mi się, że ortografia też mogła zaważyć.
    A wójt z pewnością wie, nie łudź się. Jesli przymyka oczy na kumoterstwo,
    to znaczy, ze mu tak wygodniej i nic nie zmienisz.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-11-13 17:45:10
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    jezeli wolisz wersję szzerą, to powiem ci - olej sprawe i szukaj dalej
    pracy. powodzenia. i nie mysl "bo ktos tam, bo układy i układziki". nie ma
    sensu i nic na tym nie wygrasz. walcz o swoje a nie cudze, to będziesz do
    przodu

    jezeli wolisz wersje dyplomatyczną, to przyjmij że tak sie zdarza. I nic na
    to nie poradzisz. Nie masz też pełnej wiedzy nt. prowadzonej rekrutacji, tak
    że co najwyżej opierasz całość na własnych domysłach. jak spojrzysz a to bez
    emocji, to zauwazysz ze pracy nadal nie masz. więc trzeba jej szukać i w
    związku z tym zycze ci powodzenia.

    ale którą wersje wybierzesz zalezy tylko od ciebie
    powodzenia w dokonaniu własciwego wyboru

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 4. Data: 2006-11-13 18:03:20
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gminy nie zostałam przyjeta ponieważ okazało się, że druga kandydatka
    > miała znajomości w urzędzie i to ją przyjęto. Co można z tym faktem

    _po_co_ chcesz cokolwiek z tym faktem robić ? Wdasz się w wojnę, a pracy tam i
    tak (a może tym bardziej) nie dostaniesz.

    e.

  • 5. Data: 2006-11-13 22:23:21
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Ania <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > miała znajomości w urzędzie i to ją przyjęto. Co można z tym faktem
    > zrobić? Czy zgłośic to wujtow, który zapewne o tym nic niewie? Prosze o

    Chyba ten sam problem co przed chwilą wdepnąłem na portalu GW:

    Angielski dla dorosłych
    Zajęcia multimedialne. Wykfalifikowani lektorzy.

  • 6. Data: 2006-11-14 10:25:12
    Od: "HeFToL" <b...@g...pl>

> [...]
    > miała znajomości w urzędzie i to ją przyjęto. Co można z tym faktem
    > zrobić? Czy zgłośic to wujtow, który zapewne o tym nic niewie? Prosze o

    Normalka w większości urzędów itp. Pracuja tam całe rodziny czyli babcia,
    mama, córka, syn, szwagier itp itd.

  • 7. Data: 2006-11-14 14:55:26
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Normalka w wi?kszo?ci urz?dów itp. Pracuja tam ca?e rodziny czyli babcia,
    > mama, córka, syn, szwagier itp itd.
    ot.. i mamy w koncu polityke prorodzinna :)))

    Bonza