PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płace IT - programowanie Polska/Niemcy/Anglia/USA

  • 1. Data: 2006-11-13 13:14:45
    Temat: Płace IT - programowanie Polska/Niemcy/Anglia/USA
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Witam,

    ostatnio przeprowadziłem dłuuugą rozmowę, z pewnym niemcem, który szukał
    specjalisty zdziwiła mnie baaardzo płaca jaką oferował.
    Tak wyczułem że chodzi mu o kwotę 2-2.5k ojro.
    Czemu mnie to dziwi, bo w polsce, płace jeszcze nie są na takim
    poziomie(oczywiście średnie) to do tego poziomu się właśnie zbliżają. Czy
    to oznacza falę emigracji speców IT do polski z "ojropy" zachodniej?
    Zastanawia mnie też fakt, czy aby mnie nie w balona nie robił, może macie
    takie informacje, albo wiecie gdzie je zdobyć?

  • 2. Data: 2006-11-13 14:55:48
    Od: IP <m...@w...pl>

    herakles napisał(a):
> [...]
    > Zastanawia mnie też fakt, czy aby mnie nie w balona nie robił, może macie
    > takie informacje, albo wiecie gdzie je zdobyć?
    Poszukaj jakiegos serwisu oferujacego prace na zachodzie i sie
    przekonasz ile placa.
    Ja widze, ze srednio 2tys-5tys euro/miesiac. Czyli mozna zarobic ok. 3x
    wiecej niz w wawie wykonuja podobna prace.

  • 3. Data: 2006-11-13 14:58:36
    Od: IP <m...@w...pl>

    herakles napisał(a):
> [...]
    > takie informacje, albo wiecie gdzie je zdobyć?
    Poszukaj jakiegos serwisu oferujacego prace na zachodzie i sie
    Ja widze, ze srednio 2tys-5tys brutto euro/miesiac. Czyli mozna zarobic
    ok. 3x wiecej niz w wawie wykonujac podobna prace.

  • 4. Data: 2006-11-13 15:50:05
    Od: herakles <h...@b...pl>

    IP wrote:

> [...]
    > Ja widze, ze srednio 2tys-5tys brutto euro/miesiac. Czyli mozna zarobic
    > ok. 3x wiecej niz w wawie wykonujac podobna prace.
    ale ojro czy złota?