PracaGrupypl.praca.dyskusje › o 16:00 koniec pracy !

  • 1. Data: 2006-11-13 22:36:08
    Temat: o 16:00 koniec pracy !
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Firma pracuje od 8:00 do 16:00, czy w dobrym tonie jest wyjśc o 16:05, a
    może trzeba wychodzić o 16:15 ?
    Dodam, ze wszystkie zadania wykonane, co było do zrobienia zrobione...
    robota nie zostawiona w połowie...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]

  • 2. Data: 2006-11-13 22:47:25
    Temat: Re: o 16:00 koniec pracy !
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Firma pracuje od 8:00 do 16:00, czy w dobrym tonie jest wyjśc o 16:05,

    tak

    > a może trzeba wychodzić o 16:15 ?

    nie

    --
    Matt Z

  • 3. Data: 2006-11-13 22:53:01
    Od: Adam <a...@a...pl>

    Witam,
    ja od zawsze w takiej sytuacji wychodzę 16:01. W obecnej pracy na
    początku dziwnie na mnie patrzyli (inni potrafili siedzieć do 20 - dla
    zasady), a teraz już się ode mnie nauczyli i też tak robią.

    Pozdroo

  • 4. Data: 2006-11-13 23:16:47
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    (inni potrafili siedzieć do 20 - dla

    to jest zwyczajnie smieszne :) 8h i do domu, chyba ze zmuszaja
    nad czym tu sie zastanawiac :)

  • 5. Data: 2006-11-13 23:35:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:136p24zenr0hn$.1qoywbdq7som3.dlg@40tude.net Krzysztof
    'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> pisze:

    > Firma pracuje od 8:00 do 16:00, czy w dobrym tonie jest wyjśc o 16:05, a
    > może trzeba wychodzić o 16:15 ?
    To niezwykle złożone zagadnienie. Zgodnie z prawem pracy pracownik pozostaje
    do dyspozycji pracodawcy w czasie przewidzianym umową i tymże prawem pracy.
    Ale co zrobić, jeśli od miejsca wykonywania pracy do miejsca podpisania
    listy dzieli nas dystans wymagający przebycia go w 7 minut spokojnym
    krokiem? Wliczyć to do czasu pracy i iść spokojnie, czy nie wliczyć, wziąć
    rozbieg i... ?
    Dobra, dosyć żartów.
    Człowieku, bądźże rozsądny, prowokujesz, czy naprawdę cię jebło* z takim
    pytaniem?

    Jotte

    *) błąd językowy celowy

  • 6. Data: 2006-11-14 00:28:41
    Od: "MI" <m...@w...pel>

> [...]
    > listy dzieli nas dystans wymagający przebycia go w 7 minut spokojnym
    > krokiem? Wliczyć to do czasu pracy i iść spokojnie, czy nie wliczyć,

    śmiejesz się, ale już było takie pytanie na grupie ;).

    ---

  • 7. Data: 2006-11-14 00:32:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ejb2bl$s4u$1@inews.gazeta.pl MI <m...@w...pel> pisze:

    > śmiejesz się, ale już było takie pytanie na grupie ;).
    No może i tak. I cóż stąd?
    Za którymś razem następny ktoś taki sam mądry zapyta czy pochylenie w
    ukłonie dla szefa powinno trwać do czasu aż minie on pracownika o 3 metry,
    czy też w dobrym tonie będzie odczekać w przygięciu aż oddali się on o 5 m.
    Kompletna głupota i paranoja.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-11-14 01:10:17
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-11-13 23:36:08 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@u...gazeta.pl> said:

    > Firma pracuje od 8:00 do 16:00, czy w dobrym tonie jest wyjśc o 16:05,

    Tylko pod warunkiem, że jesteś akurat na urlopie.

    > może trzeba wychodzić o 16:15 ?
    > Dodam, ze wszystkie zadania wykonane, co było do zrobienia zrobione...
    > robota nie zostawiona w połowie...

    Pomiędzy urlopami tak około 20-tej.

    camel[OT]

    PS. O 16-tej masz być w blokach startowych, o 16.01 nie ma Cię w
    firmie. Wyreguluj zegarek!

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 9. Data: 2006-11-14 07:02:41
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > może trzeba wychodzić o 16:15 ?
    > Dodam, ze wszystkie zadania wykonane, co było do zrobienia zrobione...

    skoro praca jest do 16 to o 16 nalezy wyjsc

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2006-11-14 08:12:58
    Od: "dejw" <d...@o...peel>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wypocil(a):

    Chcialbym miec takie problemy