PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd za granice / dieta pokarmowa

  • 1. Data: 2007-04-03 08:27:43
    Temat: wyjazd za granice / dieta pokarmowa
    Od: m...@m...torun.pl

    witam,
    mam takie pytanie, pracodawca wysyla mnie za granice, w takim wypadku
    przysluguje mi (jak kazdemu) dieta dzienna za pobyt, jednak mam
    alergie pokarmowa (wszystko co z maki odpada) i teraz zastanawia mnie
    kwestia czy w takim momencie dieta nie powinna byc wyzsza (jedzenie
    nie zawierajace glutenu jest drozsze niz "zwykle") lub pracodawca nie
    powinien pokryc jakiegos procentu kosztow wyzywienia? czy sa na to
    jakies przepisy?

    z gory dziekuje za wszelkie informacje,
    pozdrawiam
    emeriks

  • 2. Data: 2007-04-03 23:40:37
    Temat: Re: wyjazd za granice / dieta pokarmowa
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik <m...@m...torun.pl>
> [...]
    > nie zawierajace glutenu jest drozsze niz "zwykle") lub pracodawca nie
    > powinien pokryc jakiegos procentu kosztow wyzywienia? czy sa na to

    Obawiam się, że nie żartujesz, więc spróbuję napisać najpoważniej jak
    potrafię :-))))
    Oczywiście nie istnieją na powyższe żadne dodatkoweprzepisy. Oczywiście
    pracodawca JUŻ pokrywa procent kosztów Twojego wyżywienia. Wynosi on tyle
    ile dieta, która w przypadku podróży zagranicznych swobodnie starcza na
    stołowanie się na poziomie, jaki mało kto prowadzi we własnym kraju.
    Oczywiście Twoja alergia pokarmowa jest stała i obowiązuje także na co
    dzień, nie tylko za granicą, prawda? Czy nie przyszło Ci zatem do głowy
    zastanowić się, czy pracodawca nie powinien pokrywać procentu kosztów
    Twojego wyżywienia także w kraju? Rotfl :)
    -
    Asia