PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najgorzej byc managerem...:)

  • 1. Data: 2007-04-02 20:46:53
    Temat: Najgorzej byc managerem...:)
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Najpierw zaczalem prace zawodowa jako zastepca kierownika (1700 PLN brutto w
    1999r.), potem jako lider zespolu (2300 PLN brutto w 2001r.) a pozniej jako
    manager (3100 brutto w 2003r.)
    Obowiazki managera mialem nastepujace:
    -tworzenie budzetu oddzialu firmy,
    -zamkniecie miesiaca
    -nadzor nad innymi dzialami firmy,
    -przygotowanie i organizacja od strony finansowej procesu inwentaryzacji,
    -spotkania z kontrolerami firmy (ja bylem managerem a mialem obowiazki
    kontroler zarzadzania)!!!

    Potem mowie sobie:DOŚĆ, rzuciłem robote,

    Inna firma- lider zespołu , 4000 PLN brutto:obowiazki:
    -wyjazdy zagraniczne,
    -spotkania
    -dyskusje
    -kierowanie zespolem
    -ocena pracownikow

    Mowie wreszcie sobie :DOŚĆ, zmieniam dział w firmie
    Jestem konsultantem: zarobki 4400 PLN brutto
    -1/3 roku na wyjazdach zagranicznych (na dietach)
    -gapienie sie w monitor
    -dyskusje
    -projekty (ziewanie przed monitorem)

    No i puenta: jak tu ocenic sprawiedliwosc dziejową świata? Po co mialbym byc
    znowu managerem skoro zarabiam wiecej niz kiedys bedac na nizszym stołku??
    Jak tu sie rozwijac dalej?? Mam 32 latka;)

  • 2. Data: 2007-04-02 20:52:12
    Temat: Re: Najgorzej byc managerem...:)
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    > No i puenta: jak tu ocenic sprawiedliwosc dziejową świata? Po co mialbym
    > byc znowu managerem skoro zarabiam wiecej niz kiedys bedac na nizszym
    > stołku?? Jak tu sie rozwijac dalej?? Mam 32 latka;)
    A jaka to branza ?

    Marcin

  • 3. Data: 2007-04-02 20:58:09
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jaka to branza ?
    >

    > Marcin

    Uslugi finansowe....

  • 4. Data: 2007-04-02 21:06:19
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > No i puenta: jak tu ocenic sprawiedliwosc dziejową świata? Po co mialbym byc
    > znowu managerem skoro zarabiam wiecej niz kiedys bedac na nizszym stołku??
    > Jak tu sie rozwijac dalej?? Mam 32 latka;)

    Powinieneś przede wszystkim pamiętać, że jako menedżer, masz znacznie
    większe pole rozwoju zawodowego i samodoskonalenia, co przydaje się nie
    tylko w pracy.

    Dążąc do zwiększania wydajności swoich podwładnych, nabywasz cenne
    umiejętności dyscyplinowania i samokontroli, a także asertywności.

    Uwierz mi, pieniądze nie są w życiu najważniejsze. Znacznie ważniejsza
    jest samorealizacja. Pieniądze Ci szczęścia nie dadzą. Dopiero
    realizując się z sukcesem masz szansę je osiągnąć...

    --
    Odszedł wielki człowiek...
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2007-04-02 21:41:41
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    a moze zostac managerem konsultantów? ;)

    > -1/3 roku na wyjazdach zagranicznych (na dietach)
    ^^^^^^^^ i tu jest pies pogrzebany.. nie każdy lubi/moze spędzać tyle w
    delegacjach.

    ---

  • 6. Data: 2007-04-02 21:45:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    XXX <k...@o...pl> wrote:

    > -gapienie sie w monitor
    > -dyskusje
    > -projekty (ziewanie przed monitorem)

    Jeśli kogoś interesuje "nic nierobienie" to faktycznie po co się starać.
    Może Cię to zadziwi, ale jednak wielu ludzi się chce zwyczajnie rozwijać,
    uczyć nowych rzeczy i _coś_ robić.
    W sumie to nie za bardzo rozumiem po co to tutaj napisałeś.
    To miała być zachęta do dyskusji, czy chęć pochwalenia się?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2007-04-03 06:53:09
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    XXX wyskrobał(a) co następuje:
    > Najpierw zaczalem prace zawodowa jako zastepca kierownika (1700 PLN

    [ciach]

    przestań sprzedawać swój czas innym i weź "interes" w swoje ręce :)

    pozdr
    bArT

  • 8. Data: 2007-04-03 07:28:26
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    bArT napisał(a):

    >i weź "interes" w swoje ręce :)

    hmm, ciekawe stwierdzenie :D

  • 9. Data: 2007-04-03 10:16:18
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    Tomek wyskrobał(a) co następuje:
    > hmm, ciekawe stwierdzenie :D

    chyba przesadziłem z tym cudzysłowem :)

    pozdr
    bArT

  • 10. Data: 2007-04-03 14:42:44
    Od: "bArT" <b...@o...eu>

    bArT wyskrobał(a) co następuje:
    > Tomek wyskrobał(a) co następuje:
    > chyba przesadziłem z tym cudzysłowem :)

    trafilem na coś co przeczy, wysnutej tezie autora wątku :)

    http://tiny.pl/c3zt

    pozdr
    bArT