PracaGrupypl.praca.dyskusje › wychowawczy a dzialalnosc gosp.

  • 1. Data: 2004-12-02 08:44:44
    Temat: wychowawczy a dzialalnosc gosp.
    Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl>

    przepraszam, jesli to juz bylo, ale nie dokopalam sie. prosze wiec cierpliwych
    o odpowiedz:
    1)jestem na urlopie macierzynskim. chcialabym isc na wychowawczy zaraz po nim.
    umowe mam podpisana do sierpnia 2007 roku i do tego momentu chcialabym byc na
    wychowawczym. czy przysluguje mi taki urlop przy tej umowie? jesli nie, to jak
    wybrnac, zeby nie wracac do tej pracy?
    2) czy w czasie wychowawczego moge prowadzic dzialalnosc gospodarcza i czy z
    tytulu umowy (tej z pkt 1) bede ubezpieczona czy tez bede musiala placic caly
    zus z tytulu dzialalnosci gospodarczej?
    z gory dziekuje za pomoc
    pozdr
    kubowa

  • 2. Data: 2004-12-02 14:14:11
    Temat: Re: wychowawczy a dzialalnosc gosp.
    Od: MEva <x...@x...pl>

    2 Dec 2004 09:44:44 +0100, na pl.praca.dyskusje, kubowa napisał(a):
> [...]
    > tytulu umowy (tej z pkt 1) bede ubezpieczona czy tez bede musiala placic caly

    1- Tak - o ile pracujesz 6 miesięcy
    2- nie - bierzesz urlop żeby opiekować się dzieckiem, a nie żeby iść do
    innej pracy.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)