PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena projektu

  • 11. Data: 2008-05-15 19:24:39
    Temat: Re: wycena projektu
    Od: RaV <r...@g...com>

    czlowiek zna i daje respons:

    > Kasę płaci gmina, która ma pieniądze.

    znaczy co , Warszawa-Centrum? :D

  • 12. Data: 2008-05-16 06:54:24
    Od: "ChrissP." <k...@-...-tnij-onet.pl>

    Dnia Thu, 15 May 2008 21:24:39 +0200, RaV napisał(a):

    > czlowiek zna i daje respons:

    > znaczy co , Warszawa-Centrum? :D

    a czemu Warszawa-Centrum?
    O ile wiem, kościół wyciąga wszędzie ręce po pieniądze publiczne...

    W mojej rodzinnej miejscowości jest sobie ruina kościoła z XIIIw. Nikt się
    tym nie interesował do ~2 lat temu, kiedy powstał projekt odremontowania
    budynku. Gmina obecnie zbiera fundusze na remont obiektu, przekazanego
    specjalnie założonej fundacji. A fundacja ma na celu przekazanie
    wyremontowanego zabutyku parafii... To wszystko jest oficjalne...

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 13. Data: 2008-05-16 07:42:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ChrissP." <k...@-...-tnij-onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hn9sde1vjnyh$.oqts0pncngc8$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > specjalnie założonej fundacji. A fundacja ma na celu przekazanie
    > wyremontowanego zabutyku parafii... To wszystko jest oficjalne...

    O fundacjach wiesz niewiele, za to plotkujesz rewelacyjnie.

  • 14. Data: 2008-05-16 09:09:21
    Od: "ChrissP." <k...@-...-tnij-onet.pl>

    > O fundacjach wiesz niewiele, za to plotkujesz rewelacyjnie.
    Przepraszam, przejęzyczyłem się - chodziło o stowarzyszenie (jeśli to coś
    zmienia).
    Poza tym, to nie plotki, tylko fakty.
    Chcesz sprawdzić? Google i "fara gubińska" oraz prasa lokalna, a także
    stenogramy z posiedzeń rady miasta (jeśli chce Ci się kopać tak głęboko).

    Pozdrawiam
    Krzysztof