PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena projektu

  • 1. Data: 2008-05-15 06:11:49
    Temat: wycena projektu
    Od: "czlowiek" <m...@g...com>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Mam takie pytanko. Dostałem ofertę wykonania projektu iluminacji niedużego
    kościółka. W sumie 14 opraw , 4 słupy + 180 m kabla.
    Jeżeli ktoś mógłby doradzić ile kaski można wziąść za taki projekt.

    Pozdrawiam Mariusz.

  • 2. Data: 2008-05-15 06:22:58
    Temat: Re: wycena projektu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    czlowiek napisał(a):

    > Mam takie pytanko. Dostałem ofertę wykonania projektu iluminacji niedużego
    > kościółka. W sumie 14 opraw , 4 słupy + 180 m kabla.
    > Jeżeli ktoś mógłby doradzić ile kaski można wziąść za taki projekt.

    Co łaska ;P

    j.

  • 3. Data: 2008-05-15 07:06:17
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "czlowiek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kościółka. W sumie 14 opraw , 4 słupy + 180 m kabla.
    > Jeżeli ktoś mógłby doradzić ile kaski można wziąść za taki projekt.
    NTG! pl.misc.budowanie

  • 4. Data: 2008-05-15 08:11:58
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > Jeżeli ktoś mógłby doradzić ile kaski można wziąść za taki projekt.

    Co drugi post za ile ?
    Jeśli nie potrafisz wykonać kalkulacji , nie znasz rynku , to weż się za
    robotę w firmie ,która działa w tej branży. A jak nie to :
    "Wziąść i rzucić się w g..."

    Odpowiadając :
    +Koszt materiałów
    +Koszt dojazdów i nocelgów
    +Koszt inne (pomocnik,)
    *20%
    +dniówka za Twoja pracę XX
    =YY

  • 5. Data: 2008-05-15 09:19:41
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    a projekty wyceniane sa wg. punktow świetlnych , ...

  • 6. Data: 2008-05-15 09:31:18
    Od: Karol <k...@o...pl>

    czlowiek pisze:
> [...]
    > kościółka. W sumie 14 opraw , 4 słupy + 180 m kabla.
    > Jeżeli ktoś mógłby doradzić ile kaski można wziąść za taki projekt.

    Weź sobie KNR wyceń według tego będziesz miał orientację ile to może
    kosztować. Później policz ile naprawdę będzie Cię to kosztowało.
    Nastepnie dolicz ile chcesz zarobić, porównaj z tym ile klient chce/może
    zapłacić i oceń czy Ci sie opłaca.

    Karol

  • 7. Data: 2008-05-15 12:12:07
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "czlowiek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mam takie pytanko. Dostałem ofertę wykonania projektu iluminacji
    > niedużego kościółka.

    Weź też pod uwagę fakt, że Kościół w Polsce jest bardzo, bardzo ryzykownym
    kontrahentem. Może być tak, że kasy nie zobaczysz wcale albo zobaczysz połowę
    a potem nawet nie ustalisz, od kogo ewentualnie dochodzić roszczeń. Poza tym
    zgodnie z obecnymi przepisami ewentualny konflikt może mieć charakter
    międzypaństwowy :)

    e.

  • 8. Data: 2008-05-15 14:52:36
    Od: "czlowiek" <m...@g...com>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g0h87m$4b0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > tym
    > zgodnie z obecnymi przepisami ewentualny konflikt może mieć charakter

    Kasę płaci gmina, która ma pieniądze.

  • 9. Data: 2008-05-15 15:57:40
    Od: szaku <...@s...pl>

    czlowiek pisze:
    > Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:g0h87m$4b0$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Kasę płaci gmina, która ma pieniądze.

    To dogadaj sie z wojtem przy butelce ile kasy moga dac i ile on z tego
    chce:)

    pzdr

  • 10. Data: 2008-05-15 16:39:11
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>