PracaGrupypl.praca.dyskusje › wycena pracy programistycznej (.NET)

  • 1. Data: 2005-09-05 14:32:10
    Temat: wycena pracy programistycznej (.NET)
    Od: n...@p...onet.pl

    Mam pytanie do programistów, którz realizują prace zlecone.
    Otrzymałem zlecenie udoskonalenia stron WWW - zmiana polega na przerobieniu
    stron na .NET tak żeby pewne dane aktualnie statycznie zapisane w HTML były
    dostępne w zbiorze danych (zbiór plików XML/XSD) i wyświetlane na stronie
    ASP.NET kodem server-side w VB.NET (ok 330 wierszy raczej skomplikowanego
    kodu). Plus krótki opis/dokumentacja i instalacja darmowego edytora XMLNotepad.
    Czy umielibyście mi ocenić wartość takiej pracy.
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2005-09-05 15:43:49
    Temat: Re: wycena pracy programistycznej (.NET)
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <1...@n...onet.pl>
    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czy umielibyście mi ocenić wartość takiej pracy.
    > Dziękuję.

    1/3 wartości samochodu. Markę i rocznik dobierz sobie do tego jak
    szanujesz własną prace i umiejętności.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 3. Data: 2005-09-05 16:10:06
    Od: n...@p...onet.pl

    > 1/3 wartości samochodu. Markę i rocznik dobierz sobie do tego jak
    > szanujesz własną prace i umiejętności.

    A na poważnie masz coś do powiedzenia?

  • 4. Data: 2005-09-05 16:38:56
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <1...@n...onet.pl>
    n...@p...onet.pl napisał(a):

    > A na poważnie masz coś do powiedzenia?

    To było na poważnie.

    POzdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 5. Data: 2005-09-05 17:35:48
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > XMLNotepad.
    > Czy umielibyście mi ocenić wartość takiej pracy.

    Ile godzin spedzisz nad tym projektem ?

  • 6. Data: 2005-09-05 17:53:55
    Od: "uzi" <w...@o...pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ile godzin spedzisz nad tym projektem ?

    moze wyprzedze fakty idac Twoim prawdopodobnym tokiem rozumowania:
    - im mniej godzin spedzie tym mniej powinien wziac za projekt??

    w tym momencie wychodzi na to ze doswiadczony programista majacy wprawe
    niedosc ze zrobi projekt lepiej i szybciej to powinien mniej pieniedzy
    wziac????????

    ale moze chodzi Ci o cos innego? :>

    pozdrawiam
    uzi

  • 7. Data: 2005-09-05 21:32:38
    Od: n...@p...onet.pl

    > Ile godzin spedzisz nad tym projektem ?

    mi to zajęło 3 dni bo musiałem nauczyć się XSD, uzupełnić wiedzę o XML, i to
    był mój pierwszy kod w .NET za pieniądze.

  • 8. Data: 2005-09-05 21:47:02
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "uzi" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > w tym momencie wychodzi na to ze doswiadczony programista majacy wprawe
    > niedosc ze zrobi projekt lepiej i szybciej to powinien mniej pieniedzy

    Nie pytalem sie bo znam podobna tematyke i wiedzac ile czasu zajmnie to
    n...@p...onet.pl moge wywnioskowac oczywiscie mniej wiecej poziom
    doswiadczenia.

  • 9. Data: 2005-09-05 22:44:21
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    uzi wrote:
    > moze wyprzedze fakty idac Twoim prawdopodobnym tokiem rozumowania:
    > - im mniej godzin spedzie tym mniej powinien wziac za projekt??
    >
    > w tym momencie wychodzi na to ze doswiadczony programista majacy wprawe

    doświadczony programista znacznie więcej ceni swoją godzinę pracy ...

    B.

  • 10. Data: 2005-09-06 06:46:55
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    > Otrzymałem zlecenie udoskonalenia ........
    > Czy umielibyście mi ocenić wartość takiej pracy.

    Powtórzę się TEMAT TAK STARY JAK KOMPUTERY.

    Ważne jakie poniosłeś koszty na wytworznie oraz jaką założyłeś zyskowność z
    tych projektów.Np.:
    zakup sprzętu wraz z licencjami (10.000 PLN/3 lata = 3 333 /liczbe projektow
    planowanych w roku LPPWR)
    + koszty poniesione na szkole ((x / 5 lat )= y /LPPWR )
    + bieżące koszty (ZUS,internet,paliwo,.../*12/LPPWR)
    + średnia krajowa z branży*12/LPPWR
    + plus premia (10% za każdy rozpoczęty rok praktyki w branży)
    = Twoje wynagrodzenie za 1 projekt.

    p.s
    Biorąc pod uwagę iż posiadasz legalne narzędzia , zarejstrowaną działalność i
    znasz się na pracy. Koledzy z tym samochodem nie zartowali.Temat wynceny na
    grupach jest wałkowany raz w miesieciu , poczytaj archiwum.

    pozdrawiam i zycze powodzenia

    rafal