PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie w 2 firmach a zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2005-09-05 08:10:47
    Temat: Zatrudnienie w 2 firmach a zwolnienie lekarskie
    Od: "a" <a...@g...pl>

    Jeżeli ktoś jest zatrudniony w 2 firmach np. po 1/2 etatu w każdej to jak
    powinno być wystawione zwolnienie lekarskie - na 1 firmę i np.ksero
    dostarcza się do drugiej czy powinny byc 2 egzemplarze zwolnienia do każdej
    z firm oddzielnie?

  • 2. Data: 2005-09-05 08:51:32
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

> [...]
    > powinno być wystawione zwolnienie lekarskie - na 1 firmę i np.ksero
    > dostarcza się do drugiej czy powinny byc 2 egzemplarze zwolnienia do
    jakiś rok temu moja żona była w takiej sytuacji i lekarz wystawiał jej
    osobne zwolnienia dla obu pracodawców. Podobno wystawienie wspólnego jest
    nawet technicznie niemozliwe (rubryki na NIP pracodawcy itp.).
    pozdrawiam
    paweł

  • 3. Data: 2005-09-06 03:30:07
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > osobne zwolnienia dla obu pracodawców. Podobno wystawienie wspólnego jest
    > nawet technicznie niemozliwe (rubryki na NIP pracodawcy itp.).

    jest to standard. trzeba brać zwolnienia dla 2 firm (ja brałem dla 3) i z
    każdej firmy płacą chorobowe bez względu na wielkość etatu.
    nie choruj!

  • 4. Data: 2005-09-06 03:30:53
    Od: b...@o...pl

  • 5. Data: 2005-09-06 16:22:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 5 Sep 2005 10:10:47 +0200, "a" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    >powinno być wystawione zwolnienie lekarskie - na 1 firmę i np.ksero
    >dostarcza się do drugiej czy powinny byc 2 egzemplarze zwolnienia do każdej
    Osobny druk dla kazdego pracodawcy. Na druku wpisuje sie dane
    pracodawcy!

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum