PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja via e-mail

  • 1. Data: 2005-09-05 10:21:53
    Temat: Aplikacja via e-mail
    Od: "Roman" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Czy są jakieś reguły opisujące sposób wysyłania swoich aplikacji przez e-mail?
    Jaki powinien być tytuł wiadomości, w jakim formacie pliki, gdzie umieścić nr
    referencyjny itp. itd. ?

    Za wszelkie podpowiedzi dziękuję.
    Pozdrawiam
    Roman

  • 2. Data: 2005-09-05 10:42:12
    Temat: Re: Aplikacja via e-mail
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Roman wrote:
> [...]
    > e-mail? Jaki powinien być tytuł wiadomości, w jakim formacie pliki,
    > gdzie umieścić nr referencyjny itp. itd. ?

    Tytułem zazwyczaj jest nr referencyjny albo stanowisko
    na jakie aplikujesz (nieraz firmy sobie tak życzą).
    Pliki w formacie też w jakim sobie firma życzy, a jeśli
    tego nie określiła to, niestety, najczęściej doc. Przy
    czym też nieraz jest określona "waga" dokumentów.

    Oczywiście wypada też napisać w treści e-maila kilka
    zdań, że świadomie wysyłasz dokumenty, a nie tak od
    niechcenia posłałeś :) Czytałem, że nawet niektórzy
    odrzucają e-mail bez treści.

    Wypadałoby też nazwać dokumenty w sposób:
    - CV_Imie_Nazwisko.doc i LM_Imie_Nazwisko.doc
    bo chyba nie chciałbyś dostać stosu dokumentów
    oznaczonych CV.doc czy LM.doc ?

  • 3. Data: 2005-09-05 15:50:23
    Od: Roman <romand@^usunto^gazeta.pl.invalid>

    tukan wrote :

    > Wypadałoby też nazwać dokumenty w sposób:
    > - CV_Imie_Nazwisko.doc i LM_Imie_Nazwisko.doc
    > bo chyba nie chciałbyś dostać stosu dokumentów
    > oznaczonych CV.doc czy LM.doc ?

    Słuszna uwaga.
    Dziękuję za podpowiedzi.

    Roman