PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy a urzad pracy

  • 1. Data: 2005-09-05 16:08:34
    Temat: rozwiazanie umowy a urzad pracy
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

    Witam

    Nie orientujecie sie moze, jak to jest z zakonczeniem umowy i pozniejsza
    rejestracja w urzedzie pracy? Sytuacja jest taka, ze pracuje teraz na
    okresie probnym (3 miesiace). Z pewnych powodow jednak chcialbym rozwiazac
    umowe, wchodzi w gre rozwiazanie za porozumieniem stron. Czy po takim
    rozwiazaniu bede mogl sie zarejestrowac w urzedzie pracy? Podobno jest cos
    takiego, ze jesli umowa zostala rozwiazana z mojej inicjatywy, nie moge
    "cieszyc" sie w pelni statusem "bezrobotnego". Dziwne, to, moze plotka a
    moze nie. Na stronie Urzedu Pracy nie znalazlem odpowiedzi.

    Dzieki za odpowiedz

    J.

  • 2. Data: 2005-09-05 16:19:14
    Temat: Re: rozwiazanie umowy a urzad pracy
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Mori napisał(a):
    Czy po takim
    > rozwiazaniu bede mogl sie zarejestrowac w urzedzie pracy?

    Tak.

    Podobno jest cos
    > takiego, ze jesli umowa zostala rozwiazana z mojej inicjatywy, nie moge
    > "cieszyc" sie w pelni statusem "bezrobotnego". Dziwne, to, moze plotka a
    > moze nie.

    Nie, nie będziesz miał prawa do zasiłku przez OIDP 3 m-ce. (o ile
    należałby ci się, gdyby to pracodawca wypowiedział ci umowę).

    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-09-05 20:48:25
    Od: "Mori" <NO SPAM@costam.pl>

    > Nie, nie będziesz miał prawa do zasiłku przez OIDP 3 m-ce. (o ile
    > należałby ci się, gdyby to pracodawca wypowiedział ci umowę).

    Dzieki bardzo

    Pozdrawiam,

    J.

  • 4. Data: 2005-09-06 13:29:32
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Podobno jest cos
    >
    > Nie, nie będziesz miał prawa do zasiłku przez OIDP 3 m-ce. (o ile
    > należałby ci się, gdyby to pracodawca wypowiedział ci umowę).

    I o ile przed tym okresem próbnym Mori pracował przez przynajmniej rok.

    MS

  • 5. Data: 2005-09-06 13:45:51
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Marek HAGA napisał(a):
    > Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    (o ile

    > I o ile przed tym okresem próbnym Mori pracował przez przynajmniej rok.

    To właśnie (m.in) miałem na myśli zaznaczając (o ile należałby ci się)
    bo może mu się nie należeć tak czy owak, bez względu na formę
    rozwiązania obecnej umowy.

    Zbyszek

  • 6. Data: 2005-09-06 13:54:00
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > (o ile

    > To właśnie (m.in) miałem na myśli zaznaczając (o ile należałby ci się) bo
    > może mu się nie należeć tak czy owak, bez względu na formę rozwiązania
    > obecnej umowy.

    Jasne. Umknęło mi "o ile", sorry.

    MS