PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena pracy programistycznej (.NET) › wycena pracy programistycznej (.NET)
  • Data: 2005-09-05 14:32:10
    Temat: wycena pracy programistycznej (.NET)
    Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do programistów, którz realizują prace zlecone.
    Otrzymałem zlecenie udoskonalenia stron WWW - zmiana polega na przerobieniu
    stron na .NET tak żeby pewne dane aktualnie statycznie zapisane w HTML były
    dostępne w zbiorze danych (zbiór plików XML/XSD) i wyświetlane na stronie
    ASP.NET kodem server-side w VB.NET (ok 330 wierszy raczej skomplikowanego
    kodu). Plus krótki opis/dokumentacja i instalacja darmowego edytora XMLNotepad.
    Czy umielibyście mi ocenić wartość takiej pracy.
    Dziękuję.