PracaGrupypl.praca.dyskusje › wspolpraca z zagranicznym klientem

  • 11. Data: 2004-10-03 12:44:07
    Temat: Re: wspolpraca z zagranicznym klientem
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    Użytkownik "Yaga" <R...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cjm9ol$n27$1@news.onet.pl...

    > Natomiast co do urzędu skarbowego, to nie wiem, na ile te panie mają
    > sensowne informacje, poza tym nie chce mi się jechać na drugi koniec
    miasta.

    nie chce Ci sie jechac na drugi koniec miasta? Ja bym sie do tego nie
    przyznawal :(

    ale z drugiej strony... na urzad skarbowy bym nie liczyl... to obserwacje na
    podstawie pewnej agencji polskiej, ktora probowala sie _czegokolwiek
    konkretnego_ dowiedziec w urzedzie skarbowym na temat uslug wykonywanych za
    granica (sytuacja odwrotna do Twojej).

    marek

  • 12. Data: 2004-10-03 13:10:55
    Od: "Yaga" <R...@p...fm>

    Użytkownik "marek" <m...@b...gmina> napisał w wiadomości
    s.net...

    > nie chce Ci sie jechac na drugi koniec miasta? Ja bym sie do tego nie
    > przyznawal :(

    czemu? skoro to prawda? insza kwestia jest taka, że wtedy kiedy urząd
    pracuje, ja też pracuję i nie w każdy dzień mogę sobie o każdej porze wyjść,
    żeby załatwiac prywatne sprawy.

> [...]
    > podstawie pewnej agencji polskiej, ktora probowala sie _czegokolwiek
    > konkretnego_ dowiedziec w urzedzie skarbowym na temat uslug wykonywanych

    No własnie, wyszłam z tego założenia i dlatego napisałam tutaj. Co prawda
    zbyt wielu informacji nadal nie mam, ale jeszcze się łudzę :)

    Pozdrawiam.
    Yaga

    --
    I'm the snow on your lips