PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w ekologii

  • 1. Data: 2004-09-30 12:15:54
    Temat: praca w ekologii
    Od: "zenek" <t...@w...pl>

    Szukam pracy w branży ochrona środowiska.Czy ktoś coś wie na ten temat?
    Proszę o kontaky na adres z...@o...pl

  • 2. Data: 2004-09-30 12:30:56
    Temat: Re: praca w ekologii
    Od: "Jarek" <p...@p...com>

    I po kiego wysylasz 2 posty w przeciagu 3 minut?

  • 3. Data: 2004-10-01 09:22:19
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    W Ministerstwie Środowiska podobno szukają kandydata na Dyrektora
    Departamentu Ochrony Przyrody.
    A powazniej, to "ochrona środowiska" jest pojęciem tak szerokim, że twój
    post swiadczy albo o nieznajomości branży, albo o nonszalancji w podejściu
    do szukania pracy...
    Pozdrawiam i mimo wszystko życze powodzenia
    Paweł

  • 4. Data: 2004-10-01 19:10:45
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    W warszawce mja oddzial wyludzaczy kasy ostatanio bylo w TVN zapisz sie

  • 5. Data: 2004-10-25 08:15:31
    Od: "zenek" <t...@w...pl>

    > W warszawce mja oddzial wyludzaczy kasy ostatanio bylo w TVN zapisz sie
    >
    > Napisz mi proszę coś więcej o Wyłudzaczach Kasy jeżeli masz możliwość ,
    może jakiś konkretny adres i szczegóły.Nie ogłądałem tego programu.
    Na TVN oglądałem głównie Celę.