PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia brutto/netto?

  • 1. Data: 2006-03-01 09:09:41
    Temat: Irlandia brutto/netto?
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    Jeśli jest napisane, że za pracę w Irlandii płacą 2200 brutto, to ile
    zostaje na rękę? Znajomy chce podjąć tam pracę ale nie jak to się przelicza.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-03-01 13:17:14
    Temat: Re: Irlandia brutto/netto?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    ostatnio dość dokładnie to opisywali na wyborczej w dodatku praca, włącznie
    z rozliczeniem później w Polsce
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-02 06:37:12
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    gromax zapodał(-a):
    > ostatnio dość dokładnie to opisywali na wyborczej w dodatku praca,
    > włącznie z rozliczeniem później w Polsce

    Super koledze pomogłeś - gratulacje :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2006-03-02 08:05:30
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Super koledze pomogłeś - gratulacje :>
    dzięki,
    BTW, czyżby nie dostał wskazówki gdzie szukać ?

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-03-04 14:05:17
    Od: "TS" <e...@n...com>

    "Marek Lubiński" <m...@n...spam.wp.pl> wrote in message
    > Jeśli jest napisane, że za pracę w Irlandii płacą 2200 brutto, to ile
    > zostaje na rękę? Znajomy chce podjąć tam pracę ale nie jak to się
    > przelicza.

    To zalezy czy znajomy jest zonaty, czy nie (jesli tak, to bedzie placil
    troche mniej podatku). Ale z grubsza mozna powiedziec, ze jakies 1900-2000
    netto mu zostanie. Jesli chodzi o rozliczanie sie z Polska, to z tych
    pieniedzy nie musi sie rozliczac jesli caly rok przepracuje w Irlandii.
    Jesli podejmie prace w Irlandii w roku, w ktorym pracowal takze w Polsce, to
    musi rozliczyc sie irlandzkich przychodow w Polsce (oczywiscie w Irladnii z
    irlandzkich dochodow rowniez). Jesli to Irlandia Polnocna, to oczywiscie
    rozlicza sie wg systemu brytyjskiego, czyli placi w Polsce dodatkowo roznice
    miedzy tym co zaplacil w UK, a tym co zaplacilby w Polsce osiagajac
    identyczne dochody.
    Po wiecej info zapraszam na forum www.dublinek.net, www.polskidublin.com i
    www.gazeta.ie - portale, na ktorych pomagaja sobie Polacy mieszkajacy w
    Irlandii.

    pozdrowienia z Dublina,
    saper

  • 6. Data: 2006-03-06 06:42:53
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "TS" <e...@n...com> wrote in message
> [...]
    > czyli placi w Polsce dodatkowo roznice miedzy tym co zaplacil w UK, a
    > tym co zaplacilby w Polsce osiagajac identyczne dochody.

    Dzięki wielkie za odpowiedź!!!

  • 7. Data: 2006-03-06 06:52:00
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    DooMiniK napisał(a):

    > Super koledze pomogłeś - gratulacje :>

    A co w tej wskazówce było nie tak?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 8. Data: 2006-03-06 22:21:59
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    gromax zapodał(-a):
    > dzięki,
    > BTW, czyżby nie dostał wskazówki gdzie szukać ?

    IMO - nie.

  • 9. Data: 2006-03-06 22:25:52
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > IMO - nie.
    konkretne miejsce poszukiwania ze wskazaniem na co zwrócić uwagę nie jest
    wskazaniem miejsca poszukiwania? wybacz, ale nie rowumiem.
    na marginesie - czy zawsze osobie szukającej trzeba podać wszystko na tacy?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---