PracaGrupypl.praca.dyskusjewspólpraca,praca-dobry pomysł › Re: wspólpraca,praca-dobry pomysł
    From: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wspólpraca,praca-dobry pomysł
    Date: Fri, 03 Mar 2006 11:12:38 +0100

    Lolo Bolek wrote:

    > Opracowałem, przy wykorzystaniu kilku programów fajną metodę prezentacji
    > róznego rodzaju towarów np. :mebli ,kominków, lamp, mieszkań.
    > Można ta metodą zrobić wizytówki animowane, znaki graficzne i inne .
    > To przykład tych rozwiązań i zastosowań:
    > http://www.wiz3d.republika.pl/
    > http://www.mieszkanie1000.republika.pl/
    > szukam osób chętnych do współpracy, pracy lub takich którzy chcą wykorzystać
    > ten pomysł dla siebie. Mogą to być graficy 3d,webmasterzy (na pewno można
    > poprawić jakość tych stron) lub osoby które chciałyby zająć się sprawami
> [...]

    Wymaga ściągnięcia i zainstalowania dodatkowego programu - odpada. Od
    biedy mogłoby ujść gdyby to był plugin do przeglądarki pobierany
    automatycznie (tak jak pluginy firefoxa). Ale to i tak jest zły pomysł
    ze względu na to że już istnieją inne, popularniejsze możliwości.
    Chociażby java, flash, vrml.