PracaGrupypl.praca.dyskusjewspółpraca dla inżynierów mechaników › Re: współpraca dla inżynierów mechaników
    From: "Pawel" <p...@k...chip.eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: współpraca dla inżynierów mechaników
    Date: Sat, 14 Sep 2002 20:22:01 +0200

    Powitanko,
    > chcialbym wyjsc z inicjatywa projektu konkretnej maszyny-urządzenia
    > jest to odpowiedz na potrzeby rynku w tym zakresie
    > chcialem sie dowiedziec na tym forum czy taki pomysl moze wypalic
    Jak rozumiem sprawa jednorazowa? Jesli tak to proponuje krotki opis na
    pl.praca.oferowana lub na grupe tematyczna. Np. na pl.misc.elektronika
    czasem pojawiaja sie takie ogloszenia, dobry zwyczaj nakazuje jednak temat
    poprzedzic slowkiem "[spam]". No ale nie wiem co to za maszynka ma byc...
    moze nie elektronika...
    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

    Przy odpowiadaniu na priv zamien Europe na Polske (eu na pl;-))