PracaGrupypl.praca.dyskusjewprowadzenie w blad › wprowadzenie w blad
  • Data: 2007-05-08 13:22:25
    Temat: wprowadzenie w blad
    Od: "grzegorz mojzesz" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Wzialem roczny urlop na poratowanie zdrowia
    przyslugujacy mnie po wielu latach pracy tuz przed
    terminem przejscia na emeryture (nauczyciel), opuszczajac szkole miejsce
    pracy, ksiegowa i pan
    dyrektor powiedzieli mi wyraznie, ze moge juz nie wraca
    do pracy bo mam wystarczajaco wypracowany czas
    do przejscia na wczesniejsz emeryture, po kilku m-cach
    okazalo sie, ze brakuje mi 6 m-cy do uzyskania emerytury. Wydaje mi sie,ze
    swiadomie wprowadzono
    mnie w blad. Nie pracuje, nie mam pieniedzy, czekam
    na uzyskanie okresu pozniejszej emerytury. Doradzcie
    mi szanowni internauci, co mam robic? Bez pracy, bez
    pieniedzy. Czy w Polsce nie ma odpowiedzialnosci za
    slowo?Czekam na odpowiedz g...@y...pl
    dzieki.