PracaGrupypl.praca.dyskusjewprowadzenie w blad › Re: wprowadzenie w blad
  • Data: 2007-05-08 19:35:30
    Temat: Re: wprowadzenie w blad
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f1pq2h$hnb$1@news.onet.pl grzegorz mojzesz
    <g...@o...eu> pisze:

    > Wzialem roczny urlop na poratowanie zdrowia
    > przyslugujacy mnie po wielu latach pracy tuz przed
    > terminem przejscia na emeryture (nauczyciel), opuszczajac szkole miejsce
    > pracy, ksiegowa i pan
    > dyrektor powiedzieli mi wyraznie, ze moge juz nie wraca
    > do pracy bo mam wystarczajaco wypracowany czas
    > do przejscia na wczesniejsz emeryture, po kilku m-cach
    > okazalo sie, ze brakuje mi 6 m-cy do uzyskania emerytury. Wydaje mi
    > sie,ze swiadomie wprowadzono
    > mnie w blad. Nie pracuje, nie mam pieniedzy, czekam
    > na uzyskanie okresu pozniejszej emerytury.
    I tak oto z nauczyciela z powrotem stałeś się uczniem. W płatnej szkole
    życia.
    Odbierasz właśnie lekcję dbania o własne interesy oraz nieufania innym. Nie
    jest to lekcja tania, ale tego co tanie lub za darmo nie ceni się za bardzo.
    Możesz także popatrzeć na to z medycznego punktu widzenia - właśnie ci
    wycinają naiwność.

    > Doradzcie mi szanowni internauci, co mam robic?
    > Bez pracy, bez pieniedzy.
    Postarać się coś zarobić i doczekać emerytury.

    > Czy w Polsce nie ma odpowiedzialnosci za
    > slowo?
    W Polsce - jak wszędzie zresztą - jest przede wszystkim odpowiedzialnośc za
    siebie.

    --
    Jotte