PracaGrupypl.praca.dyskusje › wprowadzanie danych szukam pracownika

  • 1. Data: 2006-03-14 19:53:35
    Temat: wprowadzanie danych szukam pracownika
    Od: "wieslaw" <h...@o...pl>

    Witam,

    Szukam osoby z do wprowadzania danych do sklepu internetowego. Place 50 groszy
    za rekord, albo 6,50 zl. za godzine pracy. Caly czas jest cos do wprowadzania.
    Po uruchomieniu sklepu dodatkowa praca polegala bedzie na do odbieraniu
    towarow od dostawcowa. Sa to plyty z muzyka i filmy, multimedia - typowa
    ksiegrania.

    Praca jest od zaraz, w Warszawie.

    Zainteresowane osoby prosze o kontakt w...@5...it.pl

    Pozdrawiam

    Wieslaw Paslawski

  • 2. Data: 2006-03-14 22:23:01
    Temat: Re: wprowadzanie danych szukam pracownika
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    14 Mar 2006 20:53:35 +0100, użyszkodnik "wieslaw" <h...@o...pl>
    napisał:

    > Szukam osoby z do wprowadzania danych do sklepu internetowego. Place 50 groszy
    > za rekord, albo 6,50 zl. za godzine pracy.
    >
    > Praca jest od zaraz, w Warszawie.

    absolutne minimum socjalne w Warszawie to 8zł za godzine

    jak chcesz taniej to przenieś interes ze stolicy na jakieś zadupie
    (skoro to sklep internetowy to i tak nie ma znaczenia czy to Warszawa
    czy Pułtusk

    --
    futszaK
    601061867

  • 3. Data: 2006-03-14 23:08:52
    Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > jak chcesz taniej to przenieś interes ze stolicy na jakieś zadupie
    > (skoro to sklep internetowy to i tak nie ma znaczenia czy to Warszawa

    idź po olej głowy. rany boskie co TĘPAK

    M.

  • 4. Data: 2006-03-15 18:57:40
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    możesz rozwinąć ???

  • 5. Data: 2006-03-16 07:34:17
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    6,5 zł - to niezła stawka aby sobie na boku dorobić - dla ucznia, studenta.

  • 6. Data: 2006-03-16 11:23:51
    Od: KrzysztofP <k...@p...onet..zmiennawieszczo.kd>

    Dnia 16 Mar 2006 08:34:17 +0100, forest napisał(a):

    > 6,5 zł - to niezła stawka aby sobie na boku dorobić - dla ucznia, studenta.

    Nieźle, ale w takim Gubinie (przejście graniczne z Niemcami), ludzie za
    4pln/h pracują...

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 7. Data: 2006-03-16 13:48:17
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 16 Mar 2006 11:23:51 +0000, użyszkodnik KrzysztofP
    <k...@p...onet..zmiennawieszczo.kd> napisał:

    > Nieźle, ale w takim Gubinie (przejście graniczne z Niemcami), ludzie za
    > 4pln/h pracują...

    a co ciekawego robią za taką kase ???

  • 8. Data: 2006-03-17 15:29:01
    Od: KrzysztofP <k...@p...onet..zmiennawieszczo.kd>

    Dnia Thu, 16 Mar 2006 14:48:17 +0100, futszaK napisał(a):

    > a co ciekawego robią za taką kase ???

    usiłują przeżyć...

  • 9. Data: 2006-03-18 20:09:37
    Od: h...@o...pl

    jeżeli miejsce nie ma znaczenia to ja chętnie podejmuję się takiej pracy i
    proszę o kontakt h...@o...pl