PracaGrupypl.praca.dyskusje › Logistyka i... co dalej...

  • 1. Data: 2006-03-14 18:26:02
    Temat: Logistyka i... co dalej...
    Od: ZyX <m...@p...onet.[BEZSPAMU].pl>

    Witam PT Grupowiczow,

    Mam kilkuletnie doświadczenie w logistyce w jednej z miedzynarodowych
    firm (zarządzanie zapasami, transport: stanowiska specjalistyczne) i
    doszedłem do wniosku, że bardziej niż operacyjna praca w logistyce,
    interesuja mnie rozwiazania IT w ogolnie pojetym "supply chain".

    Moje pytanie brzmi: czy warto udać się na studia podyplomowe z zakresu
    "zarzadzania projektami IT" (lub podobne) po to umozliwic sobie wejscie
    w prace bardziej jako osoba wspierajaca informatykow w wytwarzaniu
    oprogramowania dla log.? Czy moze bardziej skupic sie na samoksztalceniu
    i dopiero probowac?

    Dodam, ze mam pojecie o programowaniu (ale pojecie! nie mowie o poziomie
    profesjonalnych informatykow). Aby to bardziej okreslic, moge podac, ze
    np. umiem zaprojektowac (normalizacja, kwerendy-sql, interfejs
    użytkownika, VBA jesli to Access) i wykonac baze danych do obslugi
    hurtowni, czy domowego budżetu etc. lub proste programy w c++ (bawię się
    c++ hobbystycznie w Linux-ie, ale nie jest mi obce środowsko Visual C++
    w MS Windows). Wszystko to jednak traktowałem dotychczas hobbystycznie.

    Powtórzę: czy w takim wypadku warto iść na studia podyplomowe (jw)?
    Jeśli tak, to warto bo mam szanse poszerzyć i usystematyzować więdzę,
    czy tylko dla dokumentu, który zapobiegnie odsianiu mojej aplikacji na
    wstępie za brak odpowiedniego wykształcenia.

    I na koniec: taka pracę chciałbym wykonywać, ale wogóle nie
    weryfikowałem jeszcze popytu na taka pracę: czy ktoś z Was może wie,
    jakie szanse są na znalezienie takiej pracy?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,

    --
    Pozdrawiam,
    ZyX

    Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
    (Oscar Wilde)

  • 2. Data: 2006-03-14 22:55:24
    Temat: Re: Logistyka i... co dalej...
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    http://www.it.kariera.procter.pl/index.php?id=dzialy
    &samSession=f6062c0817e8f9c9d7ee96eb243e19b4#2