PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co to za cwaniaki "Confidentiality agreement"

  • 1. Data: 2006-03-14 14:33:02
    Temat: Co to za cwaniaki "Confidentiality agreement"
    Od: aumzupici <a...@o...pl>

    Co to za cwaniaki ... spotkal sie juz ktos z ta fima i ogloszeniem

    chodzi mi zwlaszcza o tzw "Confidentiality agreement"
    a to zdaje si eoznacza jakas tajna umowe .. :)
    ale umowa o prace nie jest tajna w anglii ....

    mysle, ze ktos tytaj chce kogos nabic w butelke
    albo dac do podpisanua "trefna" niekorzystna umow e...

    ---------------------------------------
    Full-Time Senior Website Programmers Wanted

    ř At least 3 years experience programming commerical websites written in PHP /
    MySQL / JavaScript / CSS.
    ř Ability to work on own initiative from limited development requirements is
    essential.
    ř Ability to create good commercial solutions using best practice with minimal
    input from us.
    ř Ability to write modular code using classes, with attention to detail and good
    quality control.
    ř Please provide website examples on CV and a 2 hour practical test may be given.
    ř Must have a good standard of reading and writing in English.
    ř Twice daily progress reports back to us required in English.
    ř Reasonable spoken English is an advantage.
    ř 35 to 40 hours per week weekdays between 8am and 5pm GMT weekdays essential.
    ř IE6 and Firefox browser support only.
    ------
    ř Totally internet based work so location unimportant.
    ř Confidentiality agreement and contract to sign.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ř WinVNC remote monitoring required.
    ----
    ř Salary - starting from 720 GBP gross per calendar month.

  • 2. Data: 2006-03-14 14:38:06
    Temat: Re: Co to za cwaniaki "Confidentiality agreement"
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    aumzupici wrote:

    > Co to za cwaniaki ... spotkal sie juz ktos z ta fima i ogloszeniem
    >
    > chodzi mi zwlaszcza o tzw "Confidentiality agreement"
    > a to zdaje si eoznacza jakas tajna umowe .. :)
    > ale umowa o prace nie jest tajna w anglii ....

    Umowa o zachowaniu poufności to taka dziwna sprawa??
    Firmy nie znam, ale w dużych zachodnich instytucjach podpisywanie NDA
    [1] jest na porządku dziennym i nikogo nie dziwi (a wręcz dziwiłby brak).

    [1] http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreemen

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 3. Data: 2006-03-14 15:17:32
    Temat: tylko w celu testu???
    Od: aumzupici <a...@o...pl>

    Dla mnei nadal to podejrzane ...

    po co komu "taka umowa" jesli wykonuje si etylko
    godzinny test :)

    Sprawa jest i tak podejrzana
    pomimo zwyczajow panujacych za granica...

  • 4. Data: 2006-03-14 15:42:02
    Temat: Re: tylko w celu testu???
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    aumzupici <a...@o...pl> napisał(a):

    > Dla mnei nadal to podejrzane ...
    >
    > po co komu "taka umowa" jesli wykonuje si etylko
    > godzinny test :)
    >
    > Sprawa jest i tak podejrzana
    > pomimo zwyczajow panujacych za granica...

    Także po to, żeby wyciąć takich co nie rozumieją, bo ja nie rozumieją tego, to
    pewnie i wielu innych rzeczy też nie zrozumieją.

  • 5. Data: 2006-03-14 23:54:33
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    mgl napisał(a):
    > Firmy nie znam, ale w dużych zachodnich instytucjach podpisywanie NDA
    > [1] jest na porządku dziennym i nikogo nie dziwi (a wręcz dziwiłby brak).
    Niestety to fakt. Kocham owe umowy. Po podpisaniu przez rok mam
    wrażenie,że coś mnie za mordę trzyma :)

    pozdr.
    m.