PracaGrupypl.praca.dyskusje › [rotfl] cos Wam opowiem ;)

  • 1. Data: 2006-03-14 17:56:35
    Temat: [rotfl] cos Wam opowiem ;)
    Od: 'madzik' <g...@o...nie.pl>

    Witam,

    Zeby nie bylo, ze tylko w naszym kraju dziwnie jest... ;)

    Szukam pracy w Szwecji.
    Wyslalam w nocy miedzy 5 a 6 marca maila z zalacznikami (dwa pdfy) w
    odpowiedzi na jedno ogloszenie (wyszedl ode mnie o godz 00:30).

    TRZY dni pozniej, dostalam, tradycyjna poczta, gruba koperte A4, a w niej
    (od konca):
    1. moje wydrukowane cv, 4 strony, w kolorze, ze zdjeciem
    2. moj list motywacyjny, 1 strona
    3. wydrukowany mail, ktory dostali ode mnie (jedno zdanie typu "w zalaczeniu
    przesylam" etc.), z pieczatka GODZINOWA wplyniecia maila do nich, i
    podpisem (oryginal)
    4. list glowny, w ktorym mnie poinformowano, ze UWAGA UWAGA UWAGA....
    poniewaz moje podanie wplynelo do nich PO terminie skladania, wiec mi je
    ODSYLAJA (SIC!!!)

    parafrazujac..... Co Wy tam w tej Polsce wiecie o biurokracji?????????

    (nie, nie mam pratensji, faktycznie termin uplywal o polnocy. Niewazne,
    szukam dalej;))

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

  • 2. Data: 2006-03-14 20:05:35
    Temat: Re: [rotfl] cos Wam opowiem ;)
    Od: studentos <s...@T...pl>

    14-03-2006, na pl.praca.dyskusje, 'madzik' napisał(a):

    .:ciach:.

    To się uśmiałem <lol>

    Dobrze, że trafiłaś na inteligentnego pracownika, który wymyślił jak to
    odesłać ;)
    studentos

  • 3. Data: 2006-03-14 20:51:51
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 14 Mar 2006 21:05:35 +0100, studentos napisał(a):

    > To się uśmiałem <lol>
    >
    > Dobrze, że trafiłaś na inteligentnego pracownika, który wymyślił jak to
    > odesłać ;)

    Pewnie zatrudniaja tylko kreatywnych ;P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2006-03-15 15:49:20
    Od: "Fox news" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kapsel" napisał :

    > Pewnie zatrudniaja tylko kreatywnych ;P

    Taaaa....Szwedzi są bardzo kreatywni.
    Poprostu sekretarka musiała się napracowac żeby uzasadnić nadgodziny. typowo
    szwedzkie.

  • 5. Data: 2006-03-16 12:50:47
    Od: "Vranix " <v...@W...gazeta.pl>

    Fox news <n...@n...com> napisał(a):

    > Taaaa....Szwedzi są bardzo kreatywni.
    > Poprostu sekretarka musiała się napracowac żeby uzasadnić nadgodziny. typowo
    > szwedzkie.

    A mnie sie wydaje typowo polskie to co napisaliscie...
    Wiele czytalem juz tu zalow o to ze 'wysylam 1000 maili' i nic - zadnej
    odpowiedzi! Malkontenci...
    Daleko nam do Szwecji i do tak profesjonalnego podejscia a przede wszystkim -
    wyrazonego w ten sposob szacunku dla osob poszukujacych pracy.
    Smutne.

  • 6. Data: 2006-03-16 13:23:20
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 16 Mar 2006 12:50:47 +0000 (UTC), Vranix napisał(a):

> [...]
    > Daleko nam do Szwecji i do tak profesjonalnego podejscia a przede wszystkim -
    > wyrazonego w ten sposob szacunku dla osob poszukujacych pracy.

    No akurat ja nie mam nic przeciwko informowaniu o wyniku rekrutacji, ale
    sposob w jaki to zrobiono - przyznaj - jest dosc zabawny :)
    Oczywiscie ze wolalbym takie podejscie niz to co mamy w naszym kraju,
    jednkaze to nie zmienia faktu, ze troche chyba przesadzili.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2006-03-16 17:16:13
    Od: "Fox news" <n...@n...com>

    Użytkownik "Vranix " :
    > Daleko nam do Szwecji i do tak profesjonalnego podejscia a przede
    wszystkim -
    > wyrazonego w ten sposob szacunku dla osob poszukujacych pracy.
    > Smutne.

    uwierz mi to nie profesjonalizm w powszechnym rozumieniu ani troska o
    wnioskodawcę a napewno nie szacunek dla poszukujących.
    To zimne, profesjonalne wyciąganie kasy.
    Znam szwedzkie podejście do pracy....
    Nawet proste rzeczy robią długo, dokładnie a czasami nierozsądnie. Wyciągają
    pieniądze na różne możliwe sposoby a ponieważ z reguły są uczciwi nikt nie
    podważa zasadności działania.
    Chciałbym podkreślić że wyciągają te pieniądze w sposób bezwzględny lecz w
    ich rozumieniu w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku i uczciwie.

  • 8. Data: 2006-03-16 21:49:07
    Od: 'madzik' <g...@o...nie.pl>

    Vranix wrote:

> [...]
    > Daleko nam do Szwecji i do tak profesjonalnego podejscia a przede
    > wszystkim - wyrazonego w ten sposob szacunku dla osob poszukujacych pracy.

    ja rozumiem, do czego zmierzasz, sama idei szybkiej odpowiedzi jest
    chwalebna... ale wydrukowanie maila i odeslanie go tradycyjna poczta
    naprawde sie mija z celem, moim baaardzo skromnym zdaniem... ja bym juz
    stawiala najpredzej na to, ze to tzw "budzetowka" byla, ergo ogloszenie o
    pracy niemal jak przetarg, i zeby sie nikt nie czepial, to drukowali
    wszystkie maile i pisemnie uzasadniali odmowe... Ze mna poszlo szybko,
    wystarczyla analíza godziny ;) ale nastepnym razem tak latwo sie nie dam ;)