PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolontariat zagraniczny?

  • 1. Data: 2003-10-02 19:50:54
    Temat: wolontariat zagraniczny?
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    Cześć

    Kiedyś obiło mi się o uszy, że są jakieś organizacje do których młody
    człowiek może się zapisać i wyjechać np do Danii pomagać w ośrodkach dla
    trudnych młodzieży, do Afryki pomagać w szpitalach itp ma ktoś namiary
    na te organizacje i czy to jeszcze działa??

  • 2. Data: 2003-10-02 20:23:19
    Temat: Re: wolontariat zagraniczny?
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Użytkownik "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie"
    <z...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trudnych młodzieży, do Afryki pomagać w szpitalach itp ma ktoś namiary
    > na te organizacje i czy to jeszcze działa??

    Powiem ci szczerze ze ja tez bardzo chcialbym wyjechac do jakiegos
    afrykanskiego kraju (lub innego) gdzie pieniadze nie maja znaczenia - ale
    czy takie miejsce na swiecie jeszcze istnieje? Moze srodkowa afryka, moze
    Australia, moze tanzania - sam nie wiem

  • 3. Data: 2003-10-02 20:23:51
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <z...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trudnych młodzieży, do Afryki pomagać w szpitalach itp ma ktoś namiary
    > na te organizacje i czy to jeszcze działa??

    Ja nie mam, ale spotkalem sie dzis z czyms takim na stronach ambasady
    brytyjskiej, moze tam oblookaj, pewnie beda jakies odnosniki.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-10-02 21:26:40
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bli1fh$cfv$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    ale
    > czy takie miejsce na swiecie jeszcze istnieje? Moze srodkowa afryka,

    Ja nie chce emigrowac, tylko wyjechac na pare miesiecy, slyszalem ze rok
    to max.
    Praca nie jest lekka, ale za to można podszlifować język obcy i zobaczyć
    kawałek świata...kasy nie dają tylko żarcie i wikt, warunki spartańskie,
    czytałem o tym w piśmie "Dlaczego" ale już nie mam tego numeru.
    tylko kto to organizuje??

  • 5. Data: 2003-10-02 21:38:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie"
    <z...@B...pl> napisał w > Ja nie chce emigrowac,
> [...]
    > kawałek świata...kasy nie dają tylko żarcie i wikt, warunki spartańskie,
    > czytałem o tym w piśmie "Dlaczego" ale już nie mam tego numeru.

    1.Skontaktuj sie z redakcja pisma, zeby wydobyc szczegoly.
    2.Poprzegladaj rozne strony organizacji zagranicznych i miedzynarodowych
    humanitarnych.
    3.Podejrzewam, ze potrzebuja raczej specjalistow typu lekarze, pielegniarki,
    inzynierowie konkretnych specjalnosci, chociaz np taki kierowca ciezarowki
    moze tez by sie im przydal

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 6. Data: 2003-10-03 06:40:11
    Od: "@gazeta(bezspamu).pl" <""xhris\"@gazeta(bezspamu).pl">

    Użytkownik chrzaszcz brzmiacy w trzcinie napisał:
> [...]
    > trudnych młodzieży, do Afryki pomagać w szpitalach itp ma ktoś namiary
    > na te organizacje i czy to jeszcze działa??

    Ja znam taka organizacje pozarzadowa ale oni wysylaja wolontariuszy do
    krajow UE....

  • 7. Data: 2003-10-03 14:44:31
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bli5ml$mo$1@inews.gazeta.pl...
    > 1.Skontaktuj sie z redakcja pisma, zeby wydobyc szczegoly.

    Jest problem, pamiętam ten artykuł jak przez mgłe i nie jestem w 100%
    czy to było to pismo, wtedy tylko na to rzuciłem okiem i mnie nie
    interesowało, teraz zmieniłem zdanie ;)

    > 2.Poprzegladaj rozne strony organizacji zagranicznych i
    miedzynarodowych
    > humanitarnych.

    To zrobie

> [...]
    pielegniarki,
    > inzynierowie konkretnych specjalnosci, chociaz np taki kierowca

    Potrzebne tylko były chęci i ręce do darmowej pracy, wymagali chyba
    podstawowej znajomości angielskiego i jakichś szczepień.
    Liczyłem na grupowiczów, ale widzę nikt nic nie wie :|

  • 8. Data: 2003-10-03 14:45:57
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    Użytkownik "@gazeta(bezspamu).pl" <""xhris\"@gazeta(bezspamu).pl">
    napisał w wiadomości news:blj5ne$j85$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja znam taka organizacje pozarzadowa ale oni wysylaja wolontariuszy do
    > krajow UE....

    Podałem tylko przyklad Afryki i Danii, Dania to też UE ;)
    można prosić więcej szczegółów??! jaka to organizacja i namiary na nią.

  • 9. Data: 2003-10-03 18:56:53
    Od: "Antek Romanowicz" <i...@e...com.pl>

    <z...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Podałem tylko przyklad Afryki i Danii, Dania to też UE ;)
    > można prosić więcej szczegółów??! jaka to organizacja i namiary na

    Witam

    Otwórz stronę www.google.pl , wpisz w rubrykę "Wszystkie słowa" np.
    volunteering USA (czy inny interesujący Cię kraj), ustaw język na
    angielski i dostaniesz ponad 100.000 linków. Happy hunting :)
    Antek Romanowicz
    www.empatia.com.pl

  • 10. Data: 2003-10-04 10:51:52
    Od: "@gazeta(bezspamu).pl" <""xhris\"@gazeta(bezspamu).pl">

> [...]
    >

    > Podałem tylko przyklad Afryki i Danii, Dania to też UE ;)
    > można prosić więcej szczegółów??! jaka to organizacja i namiary na nią.

    www.silesius.org.pl...na stronie znajdziesz kontakt do osob zajmujacych
    sie wolontariatem (przewaznie ladne i sympatyczne dziewczyny)
    :o).Acha...organizacja miesci sie we Wroclawiu...