PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobotny...

  • 1. Data: 2003-10-02 16:17:27
    Temat: bezrobotny...
    Od: hrbmx <s...@r...com>

    Poczytalem sobie niedawny watek : bezrobotny, a umowa o dzieło i naszły
    mnie w zwiazku z tym watpliwosci....

    Zarejestrowalem sie jako bezrobotny jednak zrobilem to dokladnie rok po
    ukonczeniu studiow (licencjat) czyli nie przysluguje mi prawo do
    podjecia pracy w programie pierwsza praca (bo przeminał mi okres bycisa
    absolwentem - o ile dobrze sie oreintuje)
    Teraz jestem studentem zaocznym na uzupełniajacych studiach
    magisterskich i w 2004 r bede sie bronił. czy po obronie pracy
    magisterskiej bedzie mi przysługiwało prawo do podjecia stazu w
    programie pierwsza praca ( o ile oczywiscie wczesniej nie znajde pracy).

    /pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-03 09:57:15
    Temat: Re: bezrobotny...
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    Użytkownik "hrbmx" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > magisterskiej bedzie mi przysługiwało prawo do podjecia stazu w
    > programie pierwsza praca ( o ile oczywiscie wczesniej nie znajde pracy).

    imho TAK

    pozdr,
    tomek