PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za darmo w zamian za sam zus :)

  • 1. Data: 2003-10-02 19:58:06
    Temat: praca za darmo w zamian za sam zus :)
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    Ciekawe czy można pracować za darmo tzn pracodawca płaciłby mi tylko na
    ZUS :) oczywiście taka praca byłaby bezsensu, ale możnaby zdobyć
    dodatkowe punkty do CV. Jest to możliwe czy nie, bo wolno pracować za
    darmo a minimalna pensja to 800zł brutto ? :(

  • 2. Data: 2003-10-02 20:20:11
    Temat: Re: praca za darmo w zamian za sam zus :)
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Użytkownik "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie"
    <z...@B...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowe punkty do CV. Jest to możliwe czy nie, bo wolno pracować za
    > darmo a minimalna pensja to 800zł brutto ? :(

    A myslalem ze "czyny spoleczne" byly tylko za komuny. Ludzie myslcie
    troche - nie robcie tak bo nauczycie pracodawcow i beda chcieli tylko
    darmowych pracownikow czy stazystow. Trzeba sie cenic. Nie zdziwcie sie jak
    po odbyciu takiego stazu nie znajdziecie nigdzie pracy, bo przeciez bedzie
    nastepny stazysta.

  • 3. Data: 2003-10-03 18:11:44
    Od: "mer" <b...@w...de>

> [...]
    > po odbyciu takiego stazu nie znajdziecie nigdzie pracy, bo przeciez bedzie

    Spokojnie. Wyluzuj. Nic sie takiego nie stanie. Osoby, które cos umią zawsze
    wytargują zapłatę
    (czasem nawet dobrą).

    mer

  • 4. Data: 2003-10-03 19:06:59
    Od: "chrzaszcz brzmiacy w trzcinie" <z...@B...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bli19k$c89$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    sie jak
    > po odbyciu takiego stazu nie znajdziecie nigdzie pracy, bo przeciez

    Wczoraj się urodziłeś? przecież to już jest tylko nazywa się "staż
    absolwencki" czy "pierwsza praca"
    Ja niestety się na to nie załapałem w swoim czasie,
    więc ciekawy jestem czy mógłbym to odbyć na nieco innych warunkach;)

    PS do przemo77 gdzie znalazłeś tą pracę w Poznaniu? albo nie pisz tu,
    tylko uaktualnij CV na swoim www hiehie :)

  • 5. Data: 2003-10-03 19:22:16
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    <z...@B...pl> napisał w wiadomości
    > PS do przemo77 gdzie znalazłeś tą pracę w Poznaniu? albo nie pisz tu,
    > tylko uaktualnij CV na swoim www hiehie :)

    Dzieki qrde za zwrocenie uwagi, bo juz calkiem zapomnialem o tym ze
    zamiescilem tam swoje CV. Faktycznie wymaga ono uaktulnien.