PracaGrupypl.praca.dyskusje › własna działalność gospodarcza

  • 11. Data: 2003-04-07 07:56:14
    Temat: Re: własnadziałalność gospodarcza
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Madzik wrote:

    > Dziękuję wszystkim za pomoc....poradzcie proszę tak szczerze czy jest sens
    > się w to angażować??? Szczególnie wtedy gdy mój dochód bedzie zależał od
    > zdobytego przezemnie klienta....

    Gdy negocjujesz stawki prowizyjne z partnerem (firma) to patrz sie na
    prowizje, ktore oferuja pracownikom ktorzy sa zatrudnieni na etat - o
    ile jest to mozliwe. Twoje prowizje powinny byc *wielokrotnie* wyzsze z
    powodu zmniejszenia kosztow firmy poprzez niezatrudnienie Ciebie.

    Pamietaj, ze okolo polowy pieniazkow ktore zarobisz idzie na podatki i
    "zlodziejskie" oplaty.
    Skoro juz sprzedajesz to popytaj sie w branzy w ktorej masz rozpoczac
    dzialalnosc o szczegoly, bo tutaj nie napisalas nic i ciezko cokolwiek
    doradzic.

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 12. Data: 2003-04-07 16:07:38
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > Skoro juz sprzedajesz to popytaj sie w branzy w ktorej masz rozpoczac
    > dzialalnosc o szczegoly, bo tutaj nie napisalas nic i ciezko cokolwiek

    Dołaczę się do uwag: część "pracodawców" tak ustawia prowizje, że
    pacjent na DG nie zarobi nawet na koszty (a dla "pracodawcy" zawsze coś
    zrobi/zarobi, dopóki się nie połapie).
    Dlaczego tak robią, chociaż jest to nieuczciwe? Bo ich to nie boli i
    mają to gdzieś - ludki na DG - dla nich to bydło do wycyckania, a Twój
    ZUS mają gdzieś.
    Nie zakładaj, że "pracodawca" wyliczył, że zarobisz mniej lub więcej -
    możesz nie zarobić wogóle.

    Pzdr: Dogbert