PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy do firm

  • 1. Data: 2003-04-06 15:42:43
    Temat: testy do firm
    Od: t...@p...onet.pl

    Czy ktos ma doswiadczenie i wrazenia z testow do najbardziej pozadanych
    pracodawcow w kraju np. Nestle, Procter & Gamble, Pricewaterhousecoopers, Ernst
    & Young itp.
    Z jakimi zadania mozna sie tam spotkac.

    Czy mozna gdzies dostac, kupic przykladowe testy analityczne ??

  • 2. Data: 2003-09-06 21:25:53
    Temat: Re: testy do firm
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > & Young itp.
    > Z jakimi zadania mozna sie tam spotkac.
    >
    > Czy mozna gdzies dostac, kupic przykladowe testy analityczne ??

    ŻE COooo .......???

    Może zapytaj lepiej jak sobie w tym kraju kupić dobrą pracę i komu ile
    trzeba dać.
    Th

  • 3. Data: 2003-09-06 23:01:41
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ernst

    testy do nestle, pwc i wielu innych pracodawcow sa banalne (jesli sie szybko
    mysli) i dostarcza im je firma SHL. Test do PG jest troche trudniejszy, a dotego
    dochdzi dodatkowa trudnosc w postaci krotkiego czasu dostepnego na
    rozwiazanie...tzn testy shl mozna spokojnie odpowiedziec na wszystkie pytania w
    dostepnym czasie bez "strzelania", po przeliczeniu wszystkich wyników, a w PG
    jest to raczej niemozliwe.....ale zeby zaliczyc te testy to w SHL trzeba miec
    zwykle wynik powyzej 60 centyla, a w pg próg jest tajny ale mysle ze trzeba miec
    dobrze mniej wiecej polowe (wydaje mi sie tez ze maja 2 osobne punktacje za
    zadania na rozumienie textu i za analize liczbowa). testy mozna kupic w shl, ale
    pewnie za jakies kilakanascie, kilkadziesiat tys, takze sie nie oplaca, bo testy
    to i tak tylko jeden z wielu etapow rekrutacji...
    pozdrawaim