PracaGrupypl.praca.dyskusje › niedobory kasowe

  • 1. Data: 2003-04-06 15:57:36
    Temat: niedobory kasowe
    Od: "dezerterian" <d...@p...onet.pl>

    Pracuję jako kasjer, sprzedawca.Mój pracodawca rozlicza utarg po za mną i
    nie rozlicza się z mojego utargu(ewentualnych niedoborów). Problem pojawił
    się kiedy oznajmił iż nie będzie wypisywał niedoborów z dnia na dzień, tylko
    z całego miesiąca (przed wypłatą). Mamy zablokowane wszystkie funkcje w
    kasie umożliwiające sprawdzenie stanu gotówki. Czy może mi ktoś pomóc w tej
    dziedzinie. Nie wiem nawet gdzie mogę się udać z tym problemem.

    begin 666 em.gif
    K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2003-04-06 17:38:45
    Temat: Re: niedobory kasowe
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > kasie umożliwiające sprawdzenie stanu gotówki. Czy może mi ktoś pomóc w tej
    > dziedzinie. Nie wiem nawet gdzie mogę się udać z tym problemem.

    Powinno być tak, że kasjer przekazuje utarg i jego sprawdzenie
    dokonywane jest w jego obecności przez osobę, której się przekazuje.
    Kasa, do której szef/właściciel ma nielimitowany i niekontrolowany
    dostęp będzie skutkować tym , że w kasie będzie tyle, ile pracodawca
    chce żeby było - w skrajnym przypadku nie musi istnieć związek utargu ze
    stanem gotówki.
    Pracodawca może regulowac w tensposób poziom Twojego wynagrodzenia.

    Powinieneś porozmawiać z dobrą księgową o zasadach prowadzenia kasy -
    podstawowa z nich to taka, że jedyny klucz ma do niej osoba, która
    odpowiada materialnie - znaczy się szef nie ma takiego dostępu (tzn.
    mieć nie powinien, jedynie za pośrednictwem kasjera, wypłata na KW itp.)

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2003-04-06 22:03:59
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "dezerterian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziedzinie. Nie wiem nawet gdzie mogę się udać z tym problemem.
    >
    > Tak nie można się wrabiać powinien codziennie rozliczać Cię z kasy bo na
    koniec miesiąca okaże się że nie masz pensji.Pracodawca może tobą
    manipulować jak mu udowonisz że byłeś wporządku cały miesiąc.
    Zrób coś z tym tu chodzi o pieniądze.