PracaGrupypl.praca.dyskusje › właściwy stosunek do pieniędzy

  • 1. Data: 2011-10-16 16:32:41
    Temat: właściwy stosunek do pieniędzy
    Od: r...@p...onet.pl

    "Na tym świecie pieniądze są konieczne. Powinieneś jednak mieć tylko tyle
    pieniędzy, ile potrzebujesz by zaspokoić najważniejsze potrzeby.
    Powinieneś również mieć pieniądze na to, aby pomagać innym. Najlepsze, co możesz
    z nimi zrobić, to sprawiać innym radość.
    Naturalnie powinieneś móc również sprawiać radość sobie.
    Nie mam wysokiego mniemania o ascetycznych mizantropach, którzy robią wrażenia,
    jakby istnieli tylko dla innych, a mimo to idą zgorzkniali i ponurzy przez życie.
    Strzeż się jednak zbyt dużej ilości pieniędzy. Mogą one szybko sprawić, że
    staniesz się dumny i nieczuły. Ponadto wiele pieniędzy stwarza wiele kłopotów.
    Żyj w prostocie. Ciesz się z rzeczy małych. Miej zawsze otwarte oczy i uszy na
    piękno natury. Rozwijaj swoją miłość do innych.
    Będziesz miał wówczas wystarczająco dużo radości, która nic nie kosztuje.
    Rozważ w końcu jeszcze jedno: pieniądze są ogromną iluzją, która obiecuje ci
    szczęście. Wierz mi, pieniądze w ogóle nie przynoszą szczęścia, inaczej zupełnie
    biedni ludzie nie mogliby być szczęśliwi.
    Strzeż się przed fałszywymi złudzeniami, jakie dają pieniądze. Trzymaj się Mej
    nauki i nie zapominaj, że każde pieniądze, również twoje, należą do Mnie.
    Jeśli weźmiesz sobie te rady do serca i poprosisz mnie o pomoc, twoje
    korzystanie z pieniędzy będzie przebiegało szczęśliwie."

    ("Sai Baba mówi do Zachodu", wydawn. Limbus)

  • 2. Data: 2011-10-16 17:49:43
    Temat: Re: właściwy stosunek do pieniędzy
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    Henio Cię pozdrawia
    http://static.frazpc.pl/board/2007/11/11950312448598
    88.jpg

  • 3. Data: 2011-10-20 04:20:42
    Od: "Epesz" <j...@w...pl>

    No cóż , nie jest chyba zakonnikiem......... .

  • 4. Data: 2011-11-26 21:56:49
    Od: KO <m...@e...com>

    On Sun, 16 Oct 2011 18:32:41 +0200, r...@p...onet.pl
    wrote:

    > Wierz mi, pieniądze w ogóle nie przynoszą szczęścia, inaczej zupełnie
    > biedni ludzie nie mogliby być szczęśliwi.

    Wierz mi, mięsem w ogóle nie da się najeść, inaczej wegetarianie nie
    mogliby być najedzeni.