PracaGrupypl.praca.dyskusje › Alkomat

  • 1. Data: 2011-10-18 03:31:46
    Temat: Alkomat
    Od: "Skorek" <s...@T...pl>

    Znajomy mi opowiadał: W pracy spytał prezesa [w obecności behapowca] kiedy
    wypłaci mu zaległe -od 3 miesięcy- pieniądze. Ten coś tam burknął, a potem
    nakazał behapowcowi sprawdzenie pracownika na alkomat. Oczywiście był
    trzeźwy i żartobliwie potraktował badanie.Ale ja mam wątpliwości.

    Według mnie ten prezes to fiut który traktuje pracowników jak szmaty. A samo
    badanie nadaje się do zgłoszenia w Inspekcji Pracy. Oczywiście rozważanie
    teoretyczne, bo znajomy tego nie zrobi...

    Skorek

  • 2. Data: 2011-10-18 06:20:46
    Temat: Re: Alkomat
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-10-18 05:31, Skorek pisze:
> [...]
    > samo badanie nadaje się do zgłoszenia w Inspekcji Pracy. Oczywiście
    > rozważanie teoretyczne, bo znajomy tego nie zrobi...

    Niech znajomy zażąda zaległych pieniędzy i jak najszybciej się zwolni.

  • 3. Data: 2011-10-18 06:22:50
    Od: Piotr <...@...com>

> [...]
    > wątpliwości.
    >
    > Według mnie ten prezes to fiut który traktuje pracowników jak szmaty.
    Czyli jego pracownicy to szmaty. Znajomy godzi się na to by być szmatą?

  • 4. Data: 2011-10-19 14:55:47
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 18 października 2011 (05:31:46) napisano:

> [...]
    > nakazał behapowcowi sprawdzenie pracownika na alkomat. Oczywiście był
    > trzeźwy i żartobliwie potraktował badanie.Ale ja mam wątpliwości.
    /ciach/
    > A samo badanie nadaje się do zgłoszenia w Inspekcji Pracy.

    IMHO - prezes nie zrobił nic nielegalnego.

    > Według mnie ten prezes to fiut który traktuje pracowników jak szmaty.

    Bycie fiutem nie jest - niestety - nielegalne.

    > Oczywiście rozważanie teoretyczne, bo znajomy tego nie zrobi...

    Bycie bezwolną owcą też nie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub