PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chorobowe po chorobowym

  • 1. Data: 2011-09-29 12:49:43
    Temat: Chorobowe po chorobowym
    Od: kamilderek <z...@s...ok>

    Ile dni należy przepracować, by po półrocznym chorobowym można było
    ponownie iść na następne chorobowe? Znajomy mi mówił, że trzy dni, ale
    było to kilka lat temu.

  • 2. Data: 2011-09-30 17:55:43
    Temat: Re: Chorobowe po chorobowym
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "kamilderek" <z...@s...ok> wrote in message
    > Ile dni należy przepracować, by po półrocznym chorobowym można było
    > ponownie iść na następne chorobowe? Znajomy mi mówił, że trzy dni, ale
    > było to kilka lat temu.

    Niezly bumelant jestes

  • 3. Data: 2011-10-03 16:02:30
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Niezly bumelant jestes

    bumelant w krainie dupostrzelców...

    P.S.
    przepraszam MSPANC

  • 4. Data: 2011-10-24 12:31:39
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 14:49:43 +0200, kamilderek napisał(a):

    > Ile dni należy przepracować, by po półrocznym chorobowym można było
    > ponownie iść na następne chorobowe? Znajomy mi mówił, że trzy dni, ale
    > było to kilka lat temu.

    Zależy jaki "kod choroby" będziesz miał.
    Nawet przerwa miesięczna będzie zakwalifikowana jako "ciągłość" o ile
    będzie to TAKA sama choroba, jak poprzednia.