PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE składki - pytanie

  • 1. Data: 2011-10-08 08:42:07
    Temat: OFE składki - pytanie
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czy Ktoś w miarę kompetentny mógłby zerknąć na listing z mojego funduszu
    OFE?
    http://henku.ayz.pl/Smietnik/OFE.PNG
    czy z tego wynika, że jestem dymany na całej linii?

    dlaczego w jednym miesiącu przelewają mi po 150 pln, a w innym 40 pln?

    od jakiegoś czasu przeszedłem do OFE ING no i tak patrząc po jednostkach
    widze, że to był chyba błąd, co oni mi dodają co miesiąc po pół jednostki -
    żarty sobie robią?

  • 2. Data: 2011-10-08 08:59:37
    Temat: Re: OFE składki - pytanie
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

> [...]
    >
    > od jakiegoś czasu przeszedłem do OFE ING no i tak patrząc po jednostkach
    > widze, że to był chyba błąd, co oni mi dodają co miesiąc po pół

    Zdaję się że kilka miesięcy było o tym w miarę głośno i chodziło o to że
    mniejsza kasy idzie do OFE, więcej pozostaje w ZUS.
    Może i nawet w TV o tym mówili jak znaleźli czas poza tematami
    zastępczymi.

  • 3. Data: 2011-10-08 09:10:55
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-10-08 10:59, Rafi pisze:
> [...]

    .

    Dodam jeszcze że tak działają fundusze im większa wartość jednostki a
    wysokość składki taka sama tym miej jednostek nabywasz.
    W skrócie chodzi o to żeby jednostki kupować tanio, a sprzedawać drogo
    czyli gdy jednostka jest tania kupować udziały w funduszu, a sprzedawać
    gdy są drogie. Wtedy najwięcej zarobisz.

    OFE działają trochę inaczej gdzyż nie decydujesz o momencie kupna
    jednostki i jej sprzedaży. Skupujesz jednostki przez cały okres pracy co
    miesiąc a przechodząc na emeryturę sprzedasz je po takim kursie jaki
    będzie w tym czasie i to nie koniecznie wyższym jak teraz. Ta kasa trafi
    do funduszu który będzie ci później wypłacał emeryturę.
    OFE czyli Otwarte Fundusze Emerytalne powinny nazywać się Przymusowe
    Fundusze Emerytalne gdyż ich otwartość skupia się tylko do tego że
    mozęsz wybrać sobie fundusz nic poza tym.

  • 4. Data: 2011-10-08 10:56:22
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

> [...]
    >
    > od jakiegoś czasu przeszedłem do OFE ING no i tak patrząc po jednostkach
    > widze, że to był chyba błąd, co oni mi dodają co miesiąc po pół

    Dymany to delikatne okreslenie solidnego jebania w dupe milionow polakow.

  • 5. Data: 2011-10-08 11:59:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 8 Oct 2011 10:42:07 +0200, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

    >czy Ktoś w miarę kompetentny mógłby zerknąć na listing z mojego funduszu
    >OFE?
    >http://henku.ayz.pl/Smietnik/OFE.PNG
    >czy z tego wynika, że jestem dymany na całej linii?

    od 1 maja się zmieniło, nasze Państwo potrzebuje więcej kasy w ZUSie,
    więc wzięło od Ciebie:
    http://emerytury.onet.pl/prasa/zmiany-wofe-od-1-maja
    -2011r,1,4251813,artykul.html

    >od jakiegoś czasu przeszedłem do OFE ING no i tak patrząc po jednostkach
    >widze, że to był chyba błąd, co oni mi dodają co miesiąc po pół jednostki -
    >żarty sobie robią?
    1,5 a nie 0,5 - ostatnia kolumna.

    WAM