PracaGrupypl.praca.dyskusje › wizyty domowe?

  • 1. Data: 2002-10-26 18:08:31
    Temat: wizyty domowe?
    Od: "Hojtek" <h...@i...pl>

    Mam małe pytanko .
    jak myslicie czy bylby zbyt na wizyty urodzinowe w stroju z jakiejs
    bajki ( jaka bajke Wsze dziecko lubi najbardziej)

    dla dzieciaka wreczałbym prezent wspólnie sie pobawił.
    Prosze o wypowiedzi wszystkich a szczegulnie osoby ktore juz moze
    tak pracuja ...
    ile za taka wizyte u waszego dziecka byłbys w stanie dac za jaki czas
    aby
    nie bylo to za wiele a ile moze biora inni???
    bo niewiem czy jest warto dac duze pieniazki za profesionalnie
    wykonany
    strój??

    moze Kubus Puchatek,Tygrysek,osiołek lub inna bajke????

    bardzo lubie dzieci mam doswiadczenie bylem kubusiem Puchatkiem i dzieci
    mnie bardzo lubiały a rodzice zapraszali do domow lecz ten strój niestety
    nie był mój wiec musiałem odmawiać :(

    stad taki pomysł i chce aby rodzice sie wypowiedzieli
    bardzo dziekuje
    mam pare niespodzianek dla dzieci np. planuje wreczac dzieciom dodatkowo
    drobne upominki np.malowanki specjalnie przezemnie zrobione

    pzdrawiam i prosze o dalsze wypowiedzi

    w tym roku chce takze rozpoczac wizyty jako sw mikolaj
    wiec takze prosze o refleksje na ten temat

  • 2. Data: 2002-10-26 19:43:48
    Temat: Re: wizyty domowe?
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >

    > w tym roku chce takze rozpoczac wizyty jako sw mikolaj
    > wiec takze prosze o refleksje na ten temat

    Drogi Kubusiu Puchatku.
    Twoje czeste posty tej tresci nalezaloby wpisac juz do faq grupy..jesli nie ma
    odpowiedzi, to znaczy, ze chyba raczej nie ma tu osob cos wiecej wiedzacych na
    ten temat.
    Doradzam jeszcze udanie sie do jakiejs spoldzielni studenckiej, tam powinni Ci
    powiedzioec, jakie przewiduja stawki dla Mikolajow.

    Odnosnie stroju...Moje dziecko preferuje Matrixa, ale watpie, aby moja zona
    zgodzila ci sie zaplacic za wejscie w ciemnych okularach, skorzanym plaszczu i
    demolke wszystkich pomieszczen wraz z mieszkancami.

    Pozdrawiam
    Krzysztof