PracaGrupypl.praca.dyskusjewizyty domowe? › Re: wizyty domowe?
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wizyty domowe?
    Date: 26 Oct 2002 21:43:48 +0200

    > Mam małe pytanko .
    > jak myslicie czy bylby zbyt na wizyty urodzinowe w stroju z jakiejs
    > bajki ( jaka bajke Wsze dziecko lubi najbardziej)
    >

    > w tym roku chce takze rozpoczac wizyty jako sw mikolaj
    > wiec takze prosze o refleksje na ten temat

    Drogi Kubusiu Puchatku.
    Twoje czeste posty tej tresci nalezaloby wpisac juz do faq grupy..jesli nie ma
    odpowiedzi, to znaczy, ze chyba raczej nie ma tu osob cos wiecej wiedzacych na
    ten temat.
    Doradzam jeszcze udanie sie do jakiejs spoldzielni studenckiej, tam powinni Ci
    powiedzioec, jakie przewiduja stawki dla Mikolajow.

    Odnosnie stroju...Moje dziecko preferuje Matrixa, ale watpie, aby moja zona
    zgodzila ci sie zaplacic za wejscie w ciemnych okularach, skorzanym plaszczu i
    demolke wszystkich pomieszczen wraz z mieszkancami.

    Pozdrawiam
    Krzysztof