PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam greencardowcow w Hamburgu do wspolnego wypadu na piwo !!!

  • 1. Data: 2002-10-26 16:41:54
    Temat: Szukam greencardowcow w Hamburgu do wspolnego wypadu na piwo !!!
    Od: t...@p...onet.pl

    Jezeli ktos jest na green card w HH to zapraszam na priva. Moze jakies
    wspolne piwo albo wypad na St. Pauli

    Marcin

    piszcie na A...@i...pl

  • 2. Data: 2002-10-28 14:29:31
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Pisz od razu do Thomasza :)

  • 3. Data: 2002-10-28 16:17:16
    Od: "Grzegorz Z." <killserv@USUN_TO_poczta.onet.pl>

    "KaeL" <K...@...pl_nospam> napisal:

    > Pisz od razu do Thomasza :)

    KaeL a ty tez z HH ??
    i zaraz Tomasza inni tez tu sa :) moze nie sa az tak znani jak on ale
    zawsze sa i czytaja, choc wstyd sie przyznac jakos ominelem ten watek i
    dopiero po twojej odpowidzi go zauwazylem :)

    wiec jak ludzie z HH moze jakies piwko w tym tygodniu (nie koniecznei
    dzien pracujacy musi byc) ????

    --
    Pozdrowka
    |^^^^^^^^^^^^^^\||

  • 4. Data: 2002-10-29 07:53:24
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Nieee. Ja tylko raz u was byłem i się nie zdecydowałem...
    Do dzisiaj mam wątpliwości z tego powodu, ale na szczęście nie za duże :)

  • 5. Data: 2002-10-30 11:00:14
    Od: kingram <k...@N...net>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Jezeli ktos jest na green card w HH to zapraszam na priva. Moze jakies
    > wspolne piwo albo wypad na St. Pauli
    >
    > Marcin
    >
    > piszcie na A...@i...pl
    >
    > --

    Czeee...
    Jak masz czas w weekend to wal do Munich - tutaj browca ci pod
    dostatkiem...
    A i chetni sie znajda...
    ;o)
    --