PracaGrupypl.praca.dyskusje › wielka informatyzacja

  • 1. Data: 2011-03-15 17:33:54
    Temat: wielka informatyzacja
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    do tych co się za bardzo nie boją, u Was też ta ekipa obsadziła stanowiska
    kierownicze kumplo-plecakami? słyszy się głosy, żeby zwiększyć zakres ich
    kompetencji (to znaczy władzy)... to się będzie działo...

  • 2. Data: 2011-03-15 17:41:32
    Temat: Re: wielka informatyzacja
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zauważyłem też pewną niekonsekwencję w ekipie Tuska... podział zadań, jeden
    debil po 10 latach politechniki warszawskiej dowiaduje się pierwszy raz w
    robocie co to jest IP i jego głównym zadaniem jest wpisanie IP do komputera,
    żeby zaczął działać internet, a drugi ma zdjagnozować usterkę w sieci 30
    ruterów nie mając dostępu do żadnego z nich...

    totalny idiotyzm - takie mam zdanie.

  • 3. Data: 2011-03-18 00:24:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > komputera, żeby zaczął działać internet, a drugi ma zdjagnozować usterkę w
    > sieci 30 ruterów nie mając dostępu do żadnego z nich...

    smiejesz sie, ze ktos nie wie co to jest ip (a Ty wiesz?)
    a sam pytasz co to jest podpis elektroniczny...
    :)

    > totalny idiotyzm - takie mam zdanie.

    mowisz o swoich mailach na newsy?