PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to możliwe?

  • 1. Data: 2011-03-15 17:56:33
    Temat: jak to możliwe?
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Od pewnego czasu jestem stałym czytelnikiem internetowych serwisów pracy. I
    zastanawiam się jak to możliwe, że po publikacji ogłoszenia w info.praca
    pokazuje się ono a wraz z nim zgloszona liczba kandydatur 150, 120 itp.
    Ogłoszenie publikowane a w kilka sekund po publikacji już tylu kandydatów?
    Aż takie bezrobocie, że wszyscy w blokach startowych czy kolejne wyglupy
    pajacow od stron rekrutacyjnych?

    pzdr
    lm

  • 2. Data: 2011-03-15 21:23:44
    Temat: Re: jak to możliwe?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 15 Mar 2011 18:56:33 +0100, Heinzkalter napisał(a):

> [...]
    > Aż takie bezrobocie, że wszyscy w blokach startowych czy kolejne wyglupy

    Miałem raz nieszczęście zajmować się obsługą tych aplikacji. Jakieś 80% to
    przypadkowi ludzie, którym się wydaje, że jak rozumieją nazwę stanowiska to
    się nadają, dalsze 10% to ludzie, którzy coś wspólnego z zawodem mieli i
    może by nawet byli w stanie na ten temat porozmawiać. Finalnie jakieś 5%
    ludzi nadawało się do poważniejszych analiz CV.
    Aplikacji przyszło wtedy coś koło 130, z tym że w przeciągu ~5-10 dni, ale
    najwięcej pierwszego dnia. Po prostu dużo ludzi spamuje swoimi CV gdzie
    popadnie bo łatwo aplikować w takich serwisach (dwa kliki i już).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net