PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaświadczenia dla Urzędu Pracy bez opłaty skarbowej ?

  • 1. Data: 2011-03-09 16:44:53
    Temat: Zaświadczenia dla Urzędu Pracy bez opłaty skarbowej ?
    Od: "Leon " <g...@g...pl>

    Witam. Chciałem zarejestrować się w urzędzie pracy, ale nie przyjęto mi kopii
    zaświadczeń o wyrejestrowaniu DG. Złożyłem wnioski do odpowiednich urzędów o
    wydanie duplikatów takich zaświadczeń z dopiskami, że potrzebne są w celu
    dostarczenia do UP. W jednym urzędzie (Warszawa Białołęka)dostałem dokument
    nieodpłatnie z adnotacją, że zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej opłaty nie
    pobrano (zaświadczenie dla jednostki budżetowej). W drugim urzędzie
    (Legionowo) pobrano opłatę, pomimo, że powoływałem na przepisy ustawy.
    Oświadczono, że gdyby urząd pracy zwrócił się bezpośrednio, to dokument wydany
    by był bez opłaty.
    Dwie różne interpretacje tego samego przepisu.
    Mam do Was pytanie, czy płaciliście za wydanie zaświadczenia dla urzędu pracy ?