PracaGrupypl.praca.dyskusje › wezwanie... (#149)

  • 1. Data: 2015-04-09 15:38:14
    Temat: wezwanie... (#149)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałem się Kviat odwołać do Twojego powskiego intelektu...
    pytałem na elektronice, ale tam tęgie powskie głowy wysiadły...

    jak zrobić włącznik światła z trzema, ale podwójnymi (włącznik z jednej
    strony, drugi do czego innego) przełącznikami, tak aby każdym można było
    włączać i wyłączać światło?

  • 2. Data: 2015-04-09 16:48:23
    Temat: Re: wezwanie... (#149)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > jak zrobić włącznik światła z trzema, ale podwójnymi (włącznik z jednej
    > strony, drugi do czego innego) przełącznikami, tak aby każdym można było
    > włączać i wyłączać światło?

    Pielęgniarka się dowiedziała, że syfisz na grupach dyskusyjnych? Tak mi
    przykro...
    Ładnie ją przeproś i obiecaj, że już nie będziesz, to znowu zacznie ci
    gasić światło na noc.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 3. Data: 2015-04-09 17:25:24
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    platformowe głupki wrote:

> [...]
    >
    > jak zrobić włącznik światła z trzema, ale podwójnymi (włącznik z jednej
    > strony, drugi do czego innego) przełącznikami, tak aby każdym można było

    2 wyłączniki schodowe + wyłącznik krzyżowy

    Lemat

  • 4. Data: 2015-04-11 16:25:34
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    fakt ma to sens,
    a czy istnieją włączniki podwójne schodowe?
    dwa przyciski, ale schodowe?

  • 5. Data: 2015-04-11 16:56:57
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    > a czy istnieją włączniki podwójne schodowe?

    Kufa ać:
    https://www.google.pl/search?q=%C5%82%C4%85cznik+dwu
    klawiszowy+schodowy&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=3
    zUpVY66Cs_gav7zgaAP#q=a+czy+istniej%C4%85+w%C5%82%C4
    %85czniki+podw%C3%B3jne+schodowe%3F+

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2015-04-13 16:33:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak tam Kviat? za tuska idziesz walczyć?

  • 7. Data: 2015-04-13 16:34:09
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dostałeś wezwanie do wojska?

  • 8. Data: 2015-04-13 18:48:53
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > dostałeś wezwanie do wojska?

    Znowu pielęgniarkę wkurzyłeś i cię wojskiem postraszyła? Nie bój się,
    ciebie nie wezwą.
    Zaczęła ci gasić światło, czy nadal śpisz przy zapalonym?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr