PracaGrupypl.praca.dyskusje › kawał integracyjny (#147)

  • 1. Data: 2015-03-16 14:09:44
    Temat: kawał integracyjny (#147)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    "oni nie pracują, oni są zatrudnieni!"

  • 2. Data: 2015-03-16 17:31:00
    Temat: Re: kawał integracyjny (#147)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale miałem integracyjną przygodę...

    pojechałem sobie do stolicy europy, czyli miasta hanny gronkiewicz-waltz....

    stoję sobie na peronie dworca śródmieście prawie sam, bo inni (chyba
    przeczuwający) nagle gdzieś wypierdolili...

    nagle na stację wjeżdża pociąg... wypełniony po brzegi ultrasami...

    myślę sobie, no to kur... zginąłem, bo policja akurat stała na innym
    peronie...

    ale na szczęście chłopaki rzucili tylko parę petard i pojechali dalej...

    ostro kur... w tej europie...