PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobry pracownik

  • 1. Data: 2015-03-29 18:27:56
    Temat: dobry pracownik
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam takie po-zagadnienie o którym chciałem podyskutować...

    na wstępie jednak zaznaczę, że w pełni ufam decyzjom personalnym tuska i
    gronkiewicz waltz i popieram obdzielanie najbardziej zasłużonych dla
    systemu lukratywnymi grantami...

    jest sobie (uwaga modne słowo) "korpo"... jakieś tam 100 komputerów,
    sieć... nagle pewnego dnia jakiś wyborca po przynosi do firmy wirusa...
    zanim ktokolwiek się kapnie, zainfekowanych zostaje 90% komputerów... no
    i co w takim wypadku zaleca jedna wielka dyrektywa? antywirusy te
    popierane mówią, że nie ma oczywiście żadnych zagrożeń, a te co nie
    popierane próbując walczyć z wirem padają jak muchy... no i Kto mi powie
    co w takiej sytuacji zrobić?

    nie rozumiem też tego, dlaczego ten któremu wirus z po załatwił sieć
    jest złym informatykiem (pewnie z PiS), a ten któremu jakoś nikt wirusów
    (uwaga, to nie istnieje) nie podrzuca to dobry zaufany teleinformatyk?

  • 2. Data: 2015-03-29 19:44:37
    Temat: Re: dobry pracownik
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > jest sobie (uwaga modne słowo) "korpo"... jakieś tam 100 komputerów,
    > sieć... nagle pewnego dnia jakiś wyborca po przynosi do firmy wirusa...
    > zanim ktokolwiek się kapnie,

    Pewnie są z PiS albo z twojego szpitala (co na jedno wychodzi) skoro się
    nie kapnęli.

    > zainfekowanych zostaje 90% komputerów...

    Jak 90% użytkowników tych kompów to pacany z PiS, to jest dokładnie 90%
    prawdopodobieństwo, że to jeden z tych pacanów przyniósł wirusa.

    No i na pewno siostra oddziałowa była zła. I na wirusa i na ciebie, że
    znowu tabletek nie wziąłeś.

    100 komputerów? To nie duży ten twój szpital.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 3. Data: 2015-03-30 13:35:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Kviat potraktuj to jak wyzwanie i weź to na ambicje i spróbuj
    "odpowiedzieć na pytanie"...

  • 4. Data: 2015-03-30 19:40:18
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Kviat potraktuj to jak wyzwanie i weź to na ambicje i spróbuj

    Potraktuj to jak wyzwanie i weź to na ambicję i spróbuj nie śmiecić na
    grupach dyskusyjnych.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr