PracaGrupypl.praca.dyskusje › tusk

  • 1. Data: 2015-03-16 18:25:52
    Temat: tusk
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    "jedność europy to moja obsesja!"... ostro...

  • 2. Data: 2015-03-16 18:28:27
    Temat: Re: tusk
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    można by tak zapytać, jedność przeciwko komu?

    jak tam Kviat z kolegami, podejmiesz temat?

  • 3. Data: 2015-03-17 01:12:22
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-03-16 o 18:28, identyfikator: 20040501 pisze:
    > można by tak zapytać, jedność przeciwko komu?

    Przeciwko oszołomom śmiecącym na grupach dyskusyjnych.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 4. Data: 2015-03-18 10:33:23
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    Twój kolega tusk opowiada w europie, że jego niewinność została zaatakowana
    przez jakiegoś chuligana... w związku z tym, tusk i jego rozumiejący kolesie
    poddają agresji tak zwanych moich ludzi... jest ostro, ale cóż taki system
    [R]...

  • 5. Data: 2015-03-21 16:37:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Twoj kolega tusk z kolesiami próbuje nasrać mi na głowę, ale jak widać -
    za wiele to on nie może...

  • 6. Data: 2015-03-21 17:03:07
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Twoj kolega tusk z kolesiami próbuje nasrać mi na głowę, ale jak widać -
    > za wiele to on nie może...

    Bo mało miejsca na tej głowie już ci zostało. W głowie zresztą też.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 7. Data: 2015-03-21 17:18:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    siedziałem ostatnio na spotkaniu wyborczym jedynie słusznego kandydata
    europy - komora... tak się wsłuchiwałem w prawdy objawione... i nagle...
    dostałem olśnienia... wiem jak rozwiązać konflikt ukraiński...

    jakby tak wszyscy przodownicy europejscy razem się napieli i puścili
    wspólnego wielkiego bąka... separatyści się przestraszą, a putina zwieje
    podmuch... i ukraina będzie znów wolnością europejską...

    ja to mam łeb, co nie.

    P.S.
    kontynuując wątek, tusk opowiada w europie, że jak mi europa nasra na
    głowę, to putin coś tam... więc tusk podjada nie próżnuje...

  • 8. Data: 2015-03-24 12:40:34
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    biję się w pierś - przepraszam...

    mam nadzieję, że to już na stałe...

  • 9. Data: 2015-03-26 18:51:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no Kviat! nie daj mi się tak całkowicie zawieść na systemie - skomentuj
    tą "ustawkę"? już się widać wcale nie boją... trzeba im nosa przetrącić...

  • 10. Data: 2015-03-26 22:43:48
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > no Kviat! nie daj mi się tak całkowicie zawieść na systemie - skomentuj
    > tą "ustawkę"?

    Dziecko drogie... jaką "tą ustawkę"? Był jakiś mecz? Kibole się pobili?
    Kibole ciebie pobili? Robią to regularnie i dlatego masz ten uraz głowy?

    Jak chcesz się czegoś dowiedzieć, to sformułuj pytanie tak, aby ktoś kto
    to czyta wiedział o co pytasz.

    Ja ci chętnie wyjaśnię jeżeli czegoś nie rozumiesz, ale zadaj pytanie
    pełnym zdaniem.
    Ja wiem, że tam u ciebie w pokoju obok jest trzech Napoleonów i jeden
    jasnowidz, ale tu nikt normalny się nie domyśli o co ci chodzi.

    > już się widać wcale nie boją... trzeba im nosa przetrącić...

    No widzę właśnie, że już całkiem się nie boisz oddziałowej i coraz
    rzadziej tabletki bierzesz.

    Ostatnio błagałeś o pomoc na grupie podatkowej i się dziwowałeś, że nikt
    ci nie chce pomóc. Jak widzę, już ci pani oddziałowa pomogła wypełnić
    pita, więc znowu zacząłeś syfić na grupach.
    A za rok znowu będziesz błagał o pomoc i znowu będziesz zdziwiony :)

    Nieustające życzenia powrotu do zdrowia
    (przykro mi, że lata lecą, a tobie się pogarsza)
    Piotr