PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk - co to jest SAP ? › wersja pod linuxa
    From: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: wersja pod linuxa
    Date: Fri, 6 Sep 2002 16:44:32 +0200

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3d7890cc.17206746@news.gazeta.pl...

> [...]

    Czy w tym przypadku AFAIK jest oparty na systemie ktory "dotykales" czy
    gdzies przeczytales lub ktos Ci powiedzial?

    Nie odpowiedzieliscie mi na pytanie co do jednouzytkowosci sytsemu.

    Sprawa jest banalnie prosta nie wiem jak wyglada licencjonowanie tej wersji
    demo i jakie ma inne ograniczenia, ale jesli jest to full wersja BC to w
    ciagu pol roku mam SAP'a swojej produkcji dla malej firmy.
    Wydaje mi sie ze chlopcy z Waldorfu takiej "gafy" by nie popelnili - gdzie
    jest kruczek?

    Pozdr.
    Beny
    BTW
    nad wyraz spokojna ta grupa jeszcze nikt nas nie wyrzucil na
    de.alt.comp.sap-r3 a swoja droga pl.comp.sap-r3 mogloby troche ludziom
    pomoc.