PracaGrupypl.praca.dyskusje › ........FRANCUZ szuka pracy.....!!!

  • 1. Data: 2003-03-15 00:12:40
    Temat: ........FRANCUZ szuka pracy.....!!!
    Od: <m...@N...gazeta.pl>

    Czesc
    Poszukuje pracy dla Francuza. Czekam na ciekawe propozycje i pomysły:)))

  • 2. Data: 2003-03-15 00:36:03
    Temat: Re: ........FRANCUZ szuka pracy.....!!!
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    <m...@N...gazeta.pl> wrote in news:b4tr5o$iml$1@inews.gazeta.pl:

    > Czesc
    > Poszukuje pracy dla Francuza.

    W hydraulice jest mnostwo pracy dla niego ;-)

    A tak na serio --> troche wiecej informacji ! Pomysly - owszem, ale ew. propozycje to
    na
    pl.praca.szukana.

    Wpojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-03-15 07:53:25
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    prosze podac troszke wiecej szczegółów, wiek, miasto, umiejętności,

    jedna z prostych propozycji są na przykład konwenersacje, albo nauka języka.
    Nadal wiele osób uczy się francuskiego i jestem pewna, ze potraktowałoby
    neative speakera z Francji jako bardziej konkurencyjnego

  • 4. Data: 2003-03-15 15:49:48
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>
> [...]
    > Nadal wiele osób uczy się francuskiego i jestem pewna, ze potraktowałoby
    > neative speakera z Francji jako bardziej konkurencyjnego

    Oczywiście jeżeli francuz mówi poprawnym francuskim ;o)

    pozdrawiam Ania

  • 5. Data: 2003-03-22 13:05:30
    Od: "Maciej KACZMAREK" <k...@g...pl>

    niech wraca skąd przyjechał - chyba u siebie będzie miał lepiej