PracaGrupypl.praca.dyskusje › waloryzacja pensji

  • 1. Data: 2007-01-30 22:49:47
    Temat: waloryzacja pensji
    Od: "bonet" <b...@b...pl>

    Znalazlem inwestora dla swojego pomyslu (branza IT), ktory pomoze we
    wprowadzeniu produktu na rynek. W ramach umowy mam zapewniona prace przez kilka
    lat, ale przez ten czas bede "uwiazany". Poniewaz rynek pracy w IT i poziom plac
    ostatnio sie zmienia dynamicznie, chcialbym sie zabezpieczyc przed spadkiem
    atrakcyjnosci mojego wynagrodzenia w stosunku do innych ofert pracy na rynku.

    Czy macie pomysl na jakis obiektywny wskaznik, na podstawie ktorego mozna by
    waloryzowac wynagrodzenie? Przypominam ze chodzi o branze IT.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-31 08:45:36
    Temat: Re: waloryzacja pensji
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    bonet wrote:

> [...]
    >
    > Czy macie pomysl na jakis obiektywny wskaznik, na podstawie ktorego mozna
    > by waloryzowac wynagrodzenie? Przypominam ze chodzi o branze IT.

    Średnia cena nieruchomości jest dość dobrym wskaźnikiem.