PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwis oFirmie.info

  • 1. Data: 2007-01-30 13:32:07
    Temat: Serwis oFirmie.info
    Od: v...@o...pl

    http://ofirmie.info/index.htm

    Setki internautów zadających na grupie dyskusyjnej pl.praca.dyskusje
    pytania w formie "Jaka jest atmosfera pracy w firmie X" nie
    otrzymywały przeważnie odpowiedzi. Serwis oFirmie.info powstał z myślą
    o nich i stara się być on lepszą kontynuacją serwisu pracownicy.com .
    Jeśli chcesz podzielić się informacją o warunkach pracy w firmie w
    której pracowałeś/aś, możesz to zrobić tutaj:

    http://ofirmie.info/przegladarka.htm

    :)

  • 2. Data: 2007-01-30 13:46:56
    Temat: Re: Serwis oFirmie.info
    Od: Any User <z...@u...pl>

> [...]
    > otrzymywały przeważnie odpowiedzi. Serwis oFirmie.info powstał z myślą
    > o nich i stara się być on lepszą kontynuacją serwisu pracownicy.com .

    Hmm, czy to ten sam serwis, który niedawno obiecywał kupony zniżkowe do
    McDonalds w zamian za rejestrację konta, aby później nie dotrzymać słowa?

    Na jakiej niby podstawie miałbym np. ja zaufać takiemu serwisowi?

  • 3. Data: 2007-01-30 15:57:41
    Od: k...@k...net.pl

    Uważam że serwis jest OK a nawet bardzo OK.
    Życzę mu naprawdę powodzenia i rozwoju. Jest to potrzebna inicjatywa.

    A zaglądając tam widzę że ...

    ...jak zawsze najwięcej o Comarchu:

    http://ofirmie.info/opinie.htm?id=13

  • 4. Data: 2007-01-30 17:07:31
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jan 2007 14:46:56 +0100, Any User <z...@u...pl>
    wklepał(-a):

    >Hmm, czy to ten sam serwis, który niedawno obiecywał kupony zniżkowe do
    >McDonalds w zamian za rejestrację konta, aby później nie dotrzymać słowa?
    >
    >Na jakiej niby podstawie miałbym np. ja zaufać takiemu serwisowi?

    Buhahahaha, powiedz no powiedz, że nie napisałeś tego na poważnie. :)

    No tak, zapomniałem że w radzieckich podręcznikach jeszcze nie było znaczenia
    emotikonów i stąd nieustające oczekiwanie na kupon zniżkowy. :D

  • 5. Data: 2007-01-30 20:59:57
    Od: FOX <u...@c...xx>

    Nie traktuj ludzi jak kretynów i nie zachwalaj
    swojego serwisu pod róznymi Nick-ami

    From: v...@o...pl

    From: k...@k...net.pl

  • 6. Data: 2007-01-31 15:32:37
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "FOX" <u...@c...xx> napisał w wiadomości
    > Nie traktuj ludzi jak kretynów i nie zachwalaj
    > swojego serwisu pod róznymi Nick-ami
    >
    > From: v...@o...pl
    >
    > From: k...@k...net.pl

    Haha... wyszlo szydlo z wora