PracaGrupypl.praca.dyskusje › w zwiazku z postem "a dzisiaj w moim miasteczku"

  • 11. Data: 2002-07-04 07:06:48
    Temat: Re: w zwiazku z postem "a dzisiaj w moim miasteczku"
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > a firma w tym roku zdobyla drugie miejsce w BHP. Moznaby jeszcze duzo
    > napisac, ale mi sie nie chce. I co wy na to. Moze ktos ma lepsza oferte
    dla
    > mnie, bo mam powoli dosc.

    Kudlaty, odbywasz w tym miescie kare pozbawienia wolnosci ?
    jesli nie, to jedz gdzies i pracuj tak, jak Ci to odpowiada, albo wlasny
    zaklad szklarski otworz i nie marudz :P

    Wojtek Bezrobotny

  • 12. Data: 2002-07-04 10:52:12
    Temat: Re: w zwiazku z postem
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

    <cut>
    > W zyciu tego zakladu nie widzialem, ale jestem pewien, ze oni bardzo dobze
    > wiedza ile wazy to, co nosza. Jedynie ewntualnie szef firmy moglby sie
    > zdziwic przy okazji jakiejs kontroli..."no bo jemu w zyciu do glowy nie
    > przyszlo, ze to moze tyle wazyc, a nikt nie zglaszal skarg....naturalnie,
    > zaraz tym sie zajmiemy.."

    No to z innej beczki - pracowalem kiedys w jednej z 2 w Polsce fabryk kopert
    (obie w pewnym malym przyjemnym misteczku na mazurach:), i przy
    wypakowywaniu beli papieru do kopert (ok 150 kg) owa bela przechylila sie i
    poleciala mi na stope. Krwiaki, siniaki, opuchlizna itp, siedz i sycze,
    wchodzi szefo i slyszy co sie stalo. Pokiwal glowa pokrecil sie i
    powiedzial: 'Wiesz, to jak nic nie robisz to pozamiataj tu troche' i
    poszedl. Tyralem na czarno na pol eteatu - cale 350 zl na reke jakies 3 lata
    temu.
    pozdr
    /p

  • 13. Data: 2002-07-04 11:13:01
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@h...pl>

> [...]
    > (obie w pewnym malym przyjemnym misteczku na mazurach:), i przy
    > wypakowywaniu beli papieru do kopert (ok 150 kg) owa bela przechylila sie

    Czy ta miejsowosc to Goldap?

  • 14. Data: 2002-07-04 11:34:19
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Krzysztof Teperek" <t...@h...pl> wrote in message

    > kopert
    >
    > Czy ta miejsowosc to Goldap?

    bingo! a co, krajan?
    /p

  • 15. Data: 2002-07-04 13:00:27
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@h...pl>

    > bingo! a co, krajan?
    > /p

    Wiem to, gdyż przyszła żona z tego miasteczka pochodzi

  • 16. Data: 2002-07-04 13:02:38
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Wiem to, gdyż przyszła żona z tego miasteczka pochodzi

    Wiec pozdrowienia dla przyszlej malzonki:)